mobilix hvilket net ?
Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 31-10-03 15:11

Hejsa

kører mobilix ikke på TDC ?

eller er det mig der husker forkert ?

Frank
erstat danmark med DK i min E-Mail

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-10-03 15:24

[6400] Frank Fogh Madsen skrev:

>kører mobilix ikke på TDC ?

mobilix hedder i dag Orange, og de har deres eget.

>eller er det mig der husker forkert ?

Ja. De har før i tiden roamet hos Sonofon, men bruger i dag
udelukkende deres eget net.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 31-10-03 15:51

> mobilix hedder i dag Orange, og de har deres eget.

> Ja. De har før i tiden roamet hos Sonofon, men bruger i dag
> udelukkende deres eget net.

dvs gamle DCT3 telefoner er låst til Sonofon ?

eller bliver man nød til at beregne 2 koder ? en til sonofon og en til
orange ?

/Frank

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-10-03 16:26

[6400] Frank Fogh Madsen skrev:

>dvs gamle DCT3 telefoner er låst til Sonofon ?

Hvis de er købt hos Sonofon, så er de sikkert
Det ville godt nok være fjollet af mobilix/Orange at låse deres
telefoner til et andet net en deres eget...

>eller bliver man nød til at beregne 2 koder ? en til sonofon og en til
>orange ?

Roaming betyder sådan set blot, at der bruges et andet net en
udbyderens eget, når ikke der er kontakt til udbyderens eget. Fx
roamer man når man er i udlandet, og det kan man godt selvom ens
telefon er låst.

Jeg ville umiddelbart ikke kalde det fx Telmore gør (køber sig ind på
TDCs net) for roaming.

Venligst,
Lasse Hedegaard