Kræves driver til PCMCIA CompactFlash adap~
Fra : Erik Christensen

Dato : 13-04-01 21:03

Jeg har en Feiya adapter af subj., skal der installeres driver til denne for
at den dukker op som et drev i stifinder, og i så fald hvor finder jeg en
sådan?, Feiya's hjemmeside er kun på japansk, og ikke til at finde rundt i.

Mvh
Erik

Fra : Torben F@rum

Dato : 14-04-01 10:35

Erik Christensen skrev i meddelelsen <9b7ls2$iln$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>sådan?, Feiya's hjemmeside er kun på japansk, og ikke til at finde rundt i.

Om der er drivere til en Feiya (kender den ikke) er jeg ikke klar over men
mit Apacher dukker bare op som et drev når jeg putter det i maskinen.

Torben

Fra : Erik Christensen

Dato : 14-04-01 22:12

> Om der er drivere til en Feiya (kender den ikke) er jeg ikke klar over men
> mit Apacher dukker bare op som et drev når jeg putter det i maskinen.

Jamen jeg mener heller ikke at have installeret driver første gang, men
efter
geninstall. af win98 virker det ikke, mystisk!

tak for svar
mvh
Erik

Fra : Gerner Petersen

Dato : 15-04-01 12:08

Hej

Nej der skal ikke nogen driver til PCMCIA adaptoren, men der skal være en
RAM
i hvis den skal dukke op, ellers sker der intet.

Med venlig hilsen
Gerner Petersen http://www.pro-components.dk (Importør af Feiya)

Fra : Erik Christensen

Dato : 15-04-01 21:17

"Gerner Petersen" <gerner@pro-components.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nej der skal ikke nogen driver til PCMCIA adaptoren, men der skal være en
> RAM
> i hvis den skal dukke op, ellers sker der intet.

Hvorledes ram?, jeg har prøvet med 3 CF-flash kort , Feiya, Sandisk og
Apacher, og
ingen af dem dukker op under Denne Computer heller Stifinder?

tak for svar
Mvh
Erik

Fra : Torben F@rum

Dato : 15-04-01 21:20

Erik Christensen skrev i meddelelsen <9bcveq$dk$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
>Apacher, og
>ingen af dem dukker op under Denne Computer heller Stifinder?

Med ram, mener han et CF card i adaptoren, hvad sker der hvis du sætter et
andet kort til PCMCIA (net eller modem f.eks) ?

Torben

Fra : Erik Christensen

Dato : 16-04-01 21:36

> Med ram, mener han et CF card i adaptoren, hvad sker der hvis du sætter et
> andet kort til PCMCIA (net eller modem f.eks) ?

Jeg har lige prøvet med et net kort, som den fandt og bad og drivere til, og
da jeg
derefter prøve PCMCIA/CF-kortet igen, dukkede drevet op!
Nu kan den finde både Sandisk, Apacher og Feiya, genialt!

tak for hjælpen
mvh
Erik