Mobilmaster i Århus.
Fra : Fischer

Dato : 28-10-03 12:36

Det er jo så moderne at være bange for mobilmaster, så til info. har Århus
kommune offentliggjort hvor alle mobilmasterne i kommunen er:
http://shor.ter.dk/174115723

*Fischer

Fra : Dennis Lange

Dato : 28-10-03 13:16

Fischer wrote:
> Det er jo så moderne at være bange for mobilmaster, så til info. har
> Århus kommune offentliggjort hvor alle mobilmasterne i kommunen er:
> http://shor.ter.dk/174115723

Jeg er næsten 100% sikker at de kort ikke er komplette. Jeg kan da sidde og
kigge over på en sender der ikke er markeret...

--
Mvh. Dennis Lange

Fra : Søren Blom

Dato : 29-10-03 13:02

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev

> Jeg er næsten 100% sikker at de kort ikke er komplette. Jeg kan da sidde
og
> kigge over på en sender der ikke er markeret...

Er du sikker på at det er en Mobilantenne. Antenner ligner jo til
forveksling hinanden, men hvis du er sikker i dig sag, så var det måske en
ide at oplyse det til Århus kommune.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Claus Christiansen

Dato : 29-10-03 17:13

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in

> "Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev

> Er du sikker på at det er en Mobilantenne. Antenner ligner jo til
> forveksling hinanden, men hvis du er sikker i dig sag, så var det
> måske en ide at oplyse det til Århus kommune.

Jeg ved (tror?) nu også, hvor der er en der ikke er markeret... så
spørgsmålet er om det ikke blot er dem der placeret på "kommunale"
områder der er på kortet...

/Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:NOSPAM@unipeople.dk>, leave the adr. as it is
personal: <http://unipeople.dk/~cch>; pythia: <http://www.pythia.dk>

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-10-03 18:11

Søren Blom wrote:
> Er du sikker på at det er en Mobilantenne. Antenner ligner jo til
> forveksling hinanden, men hvis du er sikker i dig sag, så var det
> måske en ide at oplyse det til Århus kommune.

Jeg er rimelig sikker ja.

Det er de antenner der sidder på Statsbibliotekets bogtårn. Der står
GSM-noget på dem... (ja jeg har været tæt på ) og min egen mobil kobler
op via den sendemast.

Men personligt havde jeg ikke tænkt at gøre mere ved det, jeg synes bare det
er pudsigt at alle senderne ikke er markeret.
--
Mvh. Dennis Lange