S55 og email via gprs
Fra : Daniel J. Nielsen

Dato : 28-10-03 09:38

Hej.

Jeg har koebt mig en Siemens S55, og er egentligt veldigt tilfreds med
den. Jeg er Telmore kunde, og har faaet wap via gprs til at virke. Men
nu vil jeg ogsaa bruge mail via gprs. Det kan jeg ikke. Jeg har fulgt
instrukserne paa tdc's manual side for S55, men det virker stadigt
ikke.

Der sker foelgende: Jeg vaelger: menu -> beskeder -> Besked-opsaet. ->
E-mail -> Adgangsprof.
her aktiverer jeg min profil, men faar en fejl-skaerms ting om at
"Kontodata ikke er indstillet!" Men det er det! jeg tjekket og dobbelt
tjekket, men telefonen er aabenbart ligeglad.

Nogen der kan hjaelpe mig?

/Daniel

--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are forced
by circumstances to meet.

Fra : Jan

Dato : 28-10-03 12:17

Har du aktiveret profilen ?
Selvom du har oprettet profilen er den ikke automatisk aktiveret.

Jan

Fra : Daniel J. Nielsen

Dato : 29-10-03 10:45

On 28/10/03 12.17, Jan wrote:
> Har du aktiveret profilen ?
> Selvom du har oprettet profilen er den ikke automatisk aktiveret.
>
> Jan

[snip]

Som jeg skrev, saa er det netop aktivering der ikke virker.

/Daniel

Fra : Kurt Brixen

Dato : 28-10-03 15:05

On Tue, 28 Oct 2003 08:37:48 +0000 (UTC), "Daniel J. Nielsen" <djn@daimi.au.dk>
wrote:

> [...]
>"Kontodata ikke er indstillet!" Men det er det! jeg tjekket og dobbelt
>tjekket, men telefonen er aabenbart ligeglad.

Telefonen skal måske slukkes og tændes igen, før det virker.

Ellers se denne tråd:
- den vejledning der er, virkede for mig.

Dvs. det jeg gjorde var at jeg printede disse 5 vejledninger fra TDC ud, og
udførte dem i denne rækkefølge:

1. Indstil GSM-dataforbindelse til e-mail

2. Vælg indstillinger for e-mail konto

3. Vælg standard e-mail konto

4. Skriv en e-mail

5. Send og modtag e-mails