Checke pop3-email med 3510i
Fra : kunstner5.com

Dato : 26-10-03 19:16

Hej Alle.
Jeg er har fundet et lille shareware program "Email Viewer 2.2" fra
reqwireless til at checke min pop3-email - det virker fint, men kun i 10
dage, og "kun" 10 gange på en dag...

Man kan godt købe programmet, men det koster 19.95 dollars... Det er måske
lige lidt for dyrt, synes jeg... Findes der ikke nogen af de mange
spil-tjenester, der også tilbyder programmer til mobilen? Når man kan købe
nogle af de sjove og efterhånden også ret "avancerede" javaspil for 30 kr,
må man da også kunne sælge et lille java-email-program til samme pris!!

Håber nogen har kendskab til et smart lille program, enten gratis eller
billigt!

I kan jo iøvrigt prøve en demo af "Email Viewer", hvis det skulle
interessere jer: http://www.reqwireless.com/download-emailviewer.html -
..jar-filen kan uploades via www.coolservice.dk.

Hilsen
Claus Jungersen
-----------------------
www.kunstner5.com

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-10-03 19:34

> I kan jo iøvrigt prøve en demo af "Email Viewer", hvis det skulle
> interessere jer: http://www.reqwireless.com/download-emailviewer.html -
> .jar-filen kan uploades via www.coolservice.dk.

På: http://www.nubix.com/eng/produkte/fs_downloads.html

Kan du downloade en anden smart TryAndBuy email klient som virker fint på
3510I.
Den virker i 30dage/20 emails.
Den koster kun 6 euro, hvilket jo er en del billigere en den du har fundet.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 26-10-03 21:06

"Andreas M. Hansen" wrote in message
> [...]
> 3510I.
> Den virker i 30dage/20 emails.
> Den koster kun 6 euro, hvilket jo er en del billigere en den du har

Lige præcis den jeg ville foreslå! Virker rigtig godt.... Er helt klart
pengene værd! Jeg bestiller den ligeså snart jeg får mit nye simkort.....
uden simkort har jeg jo ikke så meget at bruge den til....

Hygge...
Daniel