Vedr:Motorola V66i
Fra : Bent F.

Dato : 26-10-03 02:53

Er der nogen der kan svare på om V66i har "aktiv klap" ?

Har jeg forstået det rigtigt, at hvis der kommer et opkald, åbner man bare
klappen og snakker, og hvis man selv har ringet op lukker man bare klappen
og al forbindelse afbrydes og telefonen går i standby ?

Jeg håber ovennævnte er rigtigt, for jeg skal skaffe en telefon til en
kvinde,
der heller ikke kan finde ud af at stille et vækkeur.

Hvis ikke V66i kan, er der så evt. et andet mærke eller model ?

På forhånd tak.
Bent

Fra : T.B.

Dato : 26-10-03 14:45

Bent F. wrote:
> [...]
> der heller ikke kan finde ud af at stille et vækkeur.
>
> Hvis ikke V66i kan, er der så evt. et andet mærke eller model ?

det har den.. det kan desuden slås til og fra.
venligst

Thomas

Fra : Jonas Christensen

Dato : 26-10-03 18:02

> [...]
> der heller ikke kan finde ud af at stille et vækkeur.
>
> Hvis ikke V66i kan, er der så evt. et andet mærke eller model ?

Det kan alle de klap-telefoner, jeg kender... Lige bortset fra Ericsson T10,
men det er også en ældre sag. Ellers kan du vist vælge frit mellem f.eks.
Samsung, Motorola og Ericsson, der alle laver nogle lækre "klap-modeller".

mvh
Jonas Christensen