Hjælp til SPV
Fra : Bach

Dato : 22-10-03 13:52

Hej.... jeg har fået en SPV.. men jeg syntes der er en del til jeg ikke kan
få den til...

kan det passe man ikke kan lære ordbogen nye ord?

kan man ikke kopiere sine kontakter fra simkort over på telefonen?

Fra : snoopdoggy

Dato : 15-02-04 19:35

"Bach" skrev d. 22-10-03 13:52 dette indlæg :
> [...]
>
> kan det passe man ikke kan lære ordbogen nye ord?
>
> kan man ikke kopiere sine kontakter fra simkort over på telefonen?

Jo du kan godt lære ordbogen nye ord... det du gør er at du skriver
ordet uden ordbog og når du har skrevet ordet skal du efter det sidste
bogstav sætte ordbog på og trykke på den du lave mellemrum med.... så
skulle den være der.....

og jo du kan også godt lægge dine gamle kontakter fra dit kort over,
inde i din spv er der et program der hedder sim mannager, og der skal du
bare sige den skal kopiere dem over... enkelt er det!

http://www.kandu.dk/