Baggrunde fra Telmore til 5100
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 21-10-03 15:38

Hæi der

Hvis nu jeg vil hente noget baggrund/ringetone noget fra Telmore til min
Nokia 5100,
hvilke TLF'er skal jeg så kigge efter ??
Der står ikke 5100 nogen steder.

hamselv, der venter på at Telmore sætter prisen længere ned så han kan
opsige sit Fastnet, herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
Lidt godt til de lange nætter.

Fra : Benjamin

Dato : 21-10-03 18:34

"Tonny Eskesen (DKMC)"
<fhj654k@brammmmingnet.SLET-DETTE-OG-TO-MM-I-BRAMMINGNETdk> skrev i en
meddelelse news:bn3gbd$t2n$1@news.net.uni-c.dk...
: Hæi der
:
[...]

Jeg har samme problem - venter spændt ...

/ Benjamin

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 21-10-03 18:50

Telefonen kører 128 x 128 pixels

Altså vælg 6610, 6100 eller 7210 (som også kører med denne opløsning)

Hent iøvrigt gratis billeder på www.Fluii.dk

Mvh Esben