batteri til Nokia 8210
Fra : michelangelo

Dato : 21-10-03 06:51

En slyngel har solgt mig en telefon uden batteri, men hvor køber man sådan
noget billigst.

Fandt en side der hedder mailorderbatteries.com, der sælger til 12 pund.
Er der nogen der kender dem, eller kan anbefale andre?

Mvh Lasse

Fra : Frank W.

Dato : 21-10-03 07:33

"michelangelo" <essal@nospam.mobilixnet.dk> wrote in

> En slyngel har solgt mig en telefon uden batteri, men hvor køber man
> sådan noget billigst.

Den er godt nok kedelig!

> Fandt en side der hedder mailorderbatteries.com, der sælger til 12
> pund. Er der nogen der kender dem, eller kan anbefale andre?

Kender dem ikke, men ellers kan jeg da selv anbefale
http://www.batterier.dk.

Har selv købt lidt der et par gange, godt nok ikke mobilbatterier men til
mit digicam.

Hilsen
Frank W.
for email insert an X before @

Fra : Doktoren

Dato : 21-10-03 11:03

http://shop.bytes-and-colours.com/

Jeg har købt her, og det fungerer super godt og de er meget billige :D
.... De har også lidt større batterier end www.batterier.dk (har også
købt her - virker også fint)

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 21-10-03 11:38

www.modify.dk
149,00´Dkk for det originale
99,00 dkk fir et uoriginalt

--

Best Regards/Med venlig hilsen

Mikkel Traberg Knudsen
---------
www.modify.dk - Nokia Reservedele - Unlock
Husk at du kan betale med Dankort/VISA

Fra : Devast8or

Dato : 21-10-03 16:58

michelangelo wrote:
> [...]
>
> Fandt en side der hedder mailorderbatteries.com, der sælger til 12
> pund. Er der nogen der kender dem, eller kan anbefale andre?

www.thansen.dk plejer også at have mobilbatterier.

Devast8or

Fra : michelangelo

Dato : 22-10-03 16:10

Tak for svarene alle...

Hav en god dag.

Mvh Lasse

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-03 20:51

> [...]

> Fandt en side der hedder mailorderbatteries.com, der sælger til
> 12 pund. Er der nogen der kender dem, eller kan anbefale andre?

Pas nu på de ikke eksploderer...

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898