Ny mobil i klassen 1000,-
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-03 18:42

Hejsa!

Jeg søger en afløser for min Siemens C55 som har ELENDIG standby samt taster
som ikke altid reagerer når man skriver hurtigt på SMS.. :-/

Jeg søger en mobil i prisklassen 1000,- med eller uden abb. Hvis det er med,
så bruger jeg bare det abb. imellemtiden og putter mit Telmore i efter 6
måneder.

Krav:

1. GPRS
2. WAP
3. Farveskærm
4. Laaaaaaaang batt. levetid (Siemens opgiver mange dage på C55 men det
holder jo ikke), så realisk lang levetid og ikke fabriksopgivelser.
5. Lille!
6. Mærke underordnet, har næsten haft hele vejen rundt. Er tændt på Nokia,
men som sagt, det er ikke et krav.
7. God lyd og alt det andet som er en selvfølge.
8. Kamera UNDERORDNET, da kvaliteten er RINGE.
9. Helst ikke Debitel.... uha.

Hvad kan I byde på af førstehånds erfaringer?

Det skal lige siges, at jeg kort har leget med SE T610 samt Nokia 7210 og er
mneget tændt på dem begge.

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 20-10-03 19:23

On Mon, 20 Oct 2003 19:41:49 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<ares@c.dk> wrote:

> [...]
>8. Kamera UNDERORDNET, da kvaliteten er RINGE.
>9. Helst ikke Debitel.... uha.
>
>Hvad kan I byde på af førstehånds erfaringer?

Jeg har selv lige købt en Nokia 6100 http://www.nokia.dk/phones/6100

Og den har det du ønsker, lyden er god og ja en igennem fed telefon.
mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-03 19:51

Hasse R. Hansen wrote:

> Jeg har selv lige købt en Nokia 6100 http://www.nokia.dk/phones/6100

Ahh yes, den har jeg også kigget lidt på.

> Og den har det du ønsker, lyden er god og ja en igennem fed telefon.

Hvad med standby?

Har den radio?

--
Martin Johansen
Gør en god handel på http://tux3do.com/

Fra : Søren

Dato : 21-10-03 11:35

> Hvad med standby?
Jeg har standbytid på +4 dage med 10 minutters tale og 5-10 SMS'er om dagen.

> Har den radio?
Nej der skal du op i 6610

/Søren

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-10-03 17:51

Søren wrote:

> Jeg har standbytid på +4 dage med 10 minutters tale og 5-10 SMS'er om
> dagen.

Uhh det er ikke godt... taler nok lidt mindre, men SMS'er de første 50 om
dagen...

> Nej der skal du op i 6610

Den har jeg hørt meget skidt om. Så er jeg mere tændt på 7210. Der har jeg
hørt om standby på ca. en uge med mit forbrug tændt døgnet rundt.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 21-10-03 22:42

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse
> Den har jeg hørt meget skidt om. Så er jeg mere tændt på 7210. Der har
jeg
> hørt om standby på ca. en uge med mit forbrug tændt døgnet rundt.

Og jeg har hørt meget godt :D - Man hører så meget. Derudover er
7210/6610 ens telefoner. Der er blot tale om forskellige covers.

\Mandal

Fra : Jacob Andersen

Dato : 23-10-03 00:08

> [...]
>
> Den har jeg hørt meget skidt om. Så er jeg mere tændt på 7210. Der har jeg
> hørt om standby på ca. en uge med mit forbrug tændt døgnet rundt.

6610 og 7210 er identiske bortset fra at 7210 er den grimmeste telefon på
markedet.

/Jacob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-10-03 07:08

Jacob Andersen wrote:

> 6610 og 7210 er identiske bortset fra at 7210 er den grimmeste telefon på
> markedet.

Mener du fulstændig identiske, dvs. hvis der vil have været problemer med
6610, så har 7210 det også?

Grimmeste? Ahh

Fra : Jacob Andersen

Dato : 23-10-03 13:02

> Mener du fulstændig identiske, dvs. hvis der vil have været problemer med
> 6610, så har 7210 det også?
>
> Grimmeste? Ahh

Ja, det skulle jeg mene. Som en anden også har skrevet, det er bare
forskellige covers, rettet mod forskellige målgrupper.

/Jacob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-10-03 18:09

Jacob Andersen wrote:

> Ja, det skulle jeg mene. Som en anden også har skrevet, det er bare
> forskellige covers, rettet mod forskellige målgrupper.

Hmm, interessant. For kan bedre lide designet på 6610 må jeg indrømme. Lidt
mere stilrent og i min aldersklasse

Fra : Jacob Andersen

Dato : 23-10-03 00:07

"Søren" <soren@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har standbytid på +4 dage med 10 minutters tale og 5-10 SMS'er om
dagen.

> Nej der skal du op i 6610

Som dog er lidt større, (virker noget større) men stadig er en rigtig fed
telefon.

/Jacob

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 23-10-03 18:25

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> writes:
> [...]
>men som sagt, det er ikke et krav.
>7. God lyd og alt det andet som er en selvfølge.
>8. Kamera UNDERORDNET, da kvaliteten er RINGE.

Har du overvejet en Siemens S55? Jeg gav 1.100 uden abb. hos TDC for et
par måneder siden.

Mange hilsner

Kasper Hyllested