3310 mister
Fra : Jørn Larsen

Dato : 18-10-03 11:19

Jeg har problemmer med at min Nokia 3310 løber hurtigt tør for strøm..

Er det kendt fejl. ? og hvad er løsningen ?
Nyt batteri ?

Hilsen Jørn

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 18-10-03 13:15

:
: Er det kendt fejl. ? og hvad er løsningen ?
: Nyt batteri ?
:
: Hilsen Jørn
:
Jeg gætter på at dit batteri er over et år gammelt, og at du har opladt
telefonen uden den har været helt "død" først. Dvs. du har "klatopladt" den

Det slider på standard batteriet i en 3310.

Du skal nok bare skifte batteri. Køb et Lithium-Ion (Li-Ion) batteri. De kan
bedre tåle "klatopladning".

/ Benjamin

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-10-03 05:45

"Benjamin Blangstrup" <benBLAHBLAHjamin@blanFJERNDETTEgstrup.dk> wrote in
message news:bmrarq$1c2f$1@news.cybercity.dk...

> [...]
>
> Det slider på standard batteriet i en 3310.
>
> Du skal nok bare skifte batteri. Køb et Lithium-Ion (Li-Ion) batteri. De

N3310 (og alle andre Nokia telefoner jeg har set) har været født med enten
Ni-MH (Nikkel-MetalHydrid) eller Li-Io (Lithium-Ion) batterier... Begge
typer kan man sjatlade på..

Det er KUN Ni-CD (Nikkel-Cadmium) batterier det ikke tåler at man sjatlader,
men skal (som du nævner) aflades helt før man lader igen...

Fra : Kurt

Dato : 18-10-03 21:54

> [...]
> Jeg har problemmer med at min Nokia 3310 løber hurtigt tør for strøm..
>
> Er det kendt fejl. ? og hvad er løsningen ?

Hej
Jeg har samme problem med min 3310, har sat et nyt batteri i, uden det har
løst problemet.
Kurt