Konferencekald hos Telmore
Fra : Claus Christiansen

Dato : 17-10-03 21:02

Jeg har lige snakket (eller rettere chattet, fed ide forøvrigt) med en
Telmore medarbejder der kunne meddele mig, at det ikke er muligt at lave
konfenrencer som Telmore kunde - og at det så vidt han viste ikke var på
trapperne. Er jeg den eneste der savner denne funktionalitet eller hva'?

Spørgsmålet er om det er muligt med et alm. TDC abonnement?, for så er
det da underligt at Telmore ikke kan.

PS til Frank... hvis I gerne vil have flere erhverskunder var det måske
en ide at se nærmere på :)

/Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:NOSPAM@unipeople.dk>, leave the adr. as it is
personal: <http://unipeople.dk/~cch>; pythia: <http://www.pythia.dk>

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 18-10-03 08:37

"Claus Christiansen" <NOSPAM@unipeople.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det da underligt at Telmore ikke kan.
>

> PS til Frank... hvis I gerne vil have flere erhverskunder var det måske

Det er noteret

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S