SE T310 Email ?
Fra : Mads

Dato : 17-10-03 14:25

Hej Alle !

Jeg Har en Se T310 med telmore abb. jeg kunne godt tænke mig at få sat
e-mail op så jeg kan tjekke min mail når jeg ikke er hjemme. Den mail jeg
gerne ville tjekke er en konto som jeg har haft en del år hos wandoo (
mobilix , orange ) Men hvad skal jeg gøre ?

Håber der er en der kan hjælpe mig !

Hilsen Mads !

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-10-03 15:31

http://makeashorterlink.com/?X5C232F36

Fra : bme

Dato : 17-10-03 16:56

Kan man kun tjekke mailen via gprs?? eller kan den også sættes op til at
gøre det via wap????

/bo

Fra : Mads

Dato : 17-10-03 21:00