Slette ordbogen i T68i.
Fra : H3nrik V!

Dato : 13-10-03 22:09

Hej gruppe!

Som subj. antyder - er det muligt at nulstille/slette ordbogen i min T68i -
den har fået en masse irriterende ord ind - sandsynligvis hentet fra emails,
som jeg bruger flittigt. Jeg bruger f.eks. ofte "..." i mine SMS'er (dårlig
vane måske...) men i nogle tilfælde foreslår den automatisk "->" eller "1%"
i stedet - andre gange hvis jeg skriver "på..." opfatter den både ord og
tegn som ét ord og laver det til "så..." uden mulighed for at ændre... Så
jeg håbede en nulstilling kunne hjælpe - men er jeg ude i en SW update for
at kunne det eller?

/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/

Fra : MJ

Dato : 14-10-03 10:29

- men er jeg ude i en SW update for
> at kunne det eller?

Jeg har nulstillet min T68i til fabriksindstilling Opsætning->nulstil alt.

Herved blev også ordbogen nulstillet. Husk backup af kontakter og kalendere.

MJ

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 14-10-03 12:50

> "Slette ordbog + forklaring"

Jeg havde en T68i med nyeste software og der var det kun muligt at nulstille
ordbogen, ved - som MJ beskriver - at nulstille alle indstillinger.
På en T610 er det muligt at slette netop de ord man gerne vil af med -
vældig smart!

--
e/gards

Niels
- sender du direkte til mig, så tjek lige mailadressen før du trykker send

Fra : H3nrik V!

Dato : 15-10-03 22:17

"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:bmf45v$rgh$1@sunsite.dk...

> Som subj. antyder - er det muligt at nulstille/slette ordbogen i min
T68i -

Hej igen!

Jeg takker for svarene - selvom det ikke var det mest opløftende at høre.
Kunne være jeg skulle opgradere til en 610...

/H3nrik!