Sony Ericsson T300 vs. T310 (er der nogen ~
Fra : GRISEN

Dato : 12-10-03 14:56

Jeg kan ikke finde andre forskelle end designet....
Er der andre forskelle?

*
Jan

Fra : Søren Christensen

Dato : 12-10-03 15:15

"GRISEN" <fjernes_grisen@grisen.org> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke finde andre forskelle end designet....
> Er der andre forskelle?
>
> *

I de T310'er der sælges nu har de samme spec som T68i pånær Bluetooth. T310
har derimod
poly ringetoner. T300 har ikke sync med outlook med aftaler og
kontaktpersoner samt rigtig kalender.

Venligst

Fra : GRISEN

Dato : 12-10-03 15:55

On Sun, 12 Oct 2003 16:14:36 +0200, "Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote:

>T300 har ikke sync med outlook med aftaler og
>kontaktpersoner samt rigtig kalender.

Ok, T300 kan ikke sync'e med Outlook, men både T300 og T310 har pop3 e-mail klient, ikk' ???

*
Jan

Fra : Søren Christensen

Dato : 12-10-03 17:30

> Ok, T300 kan ikke sync'e med Outlook, men både T300 og T310 har pop3
e-mail klient, ikk' ???

Jo det skulle jeg mene, og den fungere glimrende i T310...

venligst

Fra : Søren Larsen

Dato : 12-10-03 16:42

> Jeg kan ikke finde andre forskelle end designet....
> Er der andre forskelle?

Hej.

Indmaden i de to telefoner er den samme. T310 i de nyere softwareversioner
har dog fuld kalender, der gør det muligt at syncronisere med Outlook.

Det er muligt at opdatere en T300 til at være en T310, hvorved du får alle
de funktioner som findes i T310'eren.

Mvh.
Søren Larsen

---> www.SYLCON.dk <---
Unlock af Siemens, Samsung, Ericsson, Nokia og Motorola i Aalborg

Fra : Martin Arendtsen

Dato : 12-10-03 19:36

In article <bmbsoi$bb5$1@sunsite.dk>, Søren Larsen wrote:

> [...]
> har dog fuld kalender, der gør det muligt at syncronisere med Outlook.
>
> Det er muligt at opdatere en T300 til at være en T310, hvorved du får alle

Orv hvordan? Har du et link eller lignende? For så er jeg da helt klart
interesseret

/Martin
--
Segment fault = Not my fault