synkronisering af t610 med pc over bluetoo~
Fra : Robert Jensen

Dato : 10-10-03 22:17

nogle af jer der har fået en bluetooth synkronisering til at virke mellem pc
og telefon når telefonen er en t610 ?

Robert

Fra : Janner

Dato : 11-10-03 03:42

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> wrote in message
> nogle af jer der har fået en bluetooth synkronisering til at virke mellem
> [...]

Ja det virker fint med outlook her ....

Jan

T610
Epox BT Dongle

Fra : Robert Jensen

Dato : 11-10-03 13:48

"Janner" <ask@me.just> wrote in message

> "Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> wrote in message
> pc

> Ja det virker fint med outlook her ....

kanon kan du så også fortælle mig hvad du bruger af software.

har selv en trust usb bluetooth fætter og bruger den medfølgende software,
da sonyericsson's medfølgende software ikke finder telefonen når den er
forbundet via bluetooth.

kender i til andre synkroniserings software der kan klare jobbet ?

robert

Fra : BorreBoy

Dato : 11-10-03 13:59

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:HZShb.370$z%3.327@news.get2net.dk...
> har selv en trust usb bluetooth fætter og bruger den medfølgende software,
> da sonyericsson's medfølgende software ikke finder telefonen når den er
> forbundet via bluetooth.

Har også Trusts BT120 og det virker fint. Rod lidt med indstillingerne.

Fra : Robert Jensen

Dato : 11-10-03 14:33

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> "Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:HZShb.370$z%3.327@news.get2net.dk...
>
> Har også Trusts BT120 og det virker fint. Rod lidt med indstillingerne.

bruger du trust's medfølgende software eller telefonens ?

kan nemlig også godt få trust's til at vike 90 %, men den laver altså nogle
små fejl ved opdatering

robert

Fra : BorreBoy

Dato : 11-10-03 15:08

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:qEThb.1043$qx4.213@news.get2net.dk...
> bruger du trust's medfølgende software eller telefonens ?

Trusts.

Fra : BorreBoy

Dato : 11-10-03 09:06

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:NkFhb.1437$0n4.405@news.get2net.dk...
> nogle af jer der har fået en bluetooth synkronisering til at virke mellem
pc
> og telefon når telefonen er en t610 ?

Absolut ingen problemer her.

Fra : Doktoren

Dato : 11-10-03 09:45

Hvilken modtager har du koblet til computeren ?

Fra : Kaj Jensen

Dato : 11-10-03 12:23

> Hvilken modtager har du koblet til computeren ?

Ja, jeg skulle netop til at spørge om det samme, da jeg bruger Microsofts
IntelliMouse BlueTooth-dongle, som kun har meget begrænset
anvendelsesmuligheder foruden musen !. De 2 enheder finder dog hinanden, men
pc'en tilbyder ingen tjenester :(