I68i og Orange.
Fra : Brian Binnerup

Dato : 10-10-03 19:26

Hejsa.

Jeg købte for nyligt en Ericsson T68i med Orange Mono abonnement, og det er
ærlig talt ikke ret godt!

Jeg oplever uhyggeligt tit at jeg i stedet for at komme igennem når jeg
ringer op blot får tre hurtige bip, og telefonen afslutter som om at jeg
aldrig havde kaldt op (bortset fra når mobilen sidder i bilen - så bliver
radionen slået fra, og ikke koblet til igen).

Tilsvarende har jeg tit oplevet at folk ikke kommer igennem til mig - men at
jeg så pludselig kan se der ligger en telefonsvarer besked, hvor telefonen
har været tændt.

I begge tilfælde er der min 3 streger signal på mobilen. Jeg oplever også
det med at jeg får de 3 bip ved fuld signalstyrke.

Hvad er der galt - er min mobil fucked, eller er Oranges net totalt
elendigt?

Mvh

Brian Binnerup

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 10-10-03 21:14

"Brian Binnerup" <brian@NOSPAMbinnerup.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der galt - er min mobil fucked, eller er Oranges net totalt
> elendigt?

Telefonen er defekt. Jeg har oplevet samme problem med to forskellige
T68ere (først Ericssons og senere Sony Ericssons). Problemet skyldtes en
defekt "frekvenskomponent". Dvs. at telefonen ikke altid kunne anvende
1800 MHz nettet, hvorfor opkald ikke gik igennem. Et andet symptom var
desuden, at SMSbeskeder skulle sendes flere gange, førend de endelig
blev afsendt.

Jeg fik ombyttet bege telefoner til nye hos det lokale SE servicecenter
(kendt problem).

\Mandal

Fra : Brian Binnerup

Dato : 11-10-03 20:04

Hej Brian

> Telefonen er defekt. Jeg har oplevet samme problem med to forskellige
> T68ere (først Ericssons og senere Sony Ericssons).

Det lyder da godt at det "bare" kan ombyttes.

> Jeg fik ombyttet bege telefoner til nye hos det lokale SE servicecenter
> (kendt problem).

Jeg vil så hoppe ned i telemesteren og få den byttet

Mvh

Brian Binnerup

Fra : NK

Dato : 14-10-03 11:39

> [...]
> Hej Brian

> Det lyder da godt at det "bare" kan ombyttes.

> Jeg vil så hoppe ned i telemesteren og få den byttet

Hej

Jeg siger bare god fornøjelse!

Jeg har en T68i med samme fejl.

Fejlen er accepteret, telefonen er repareret 2 gange uden resultat.
Telefonen er ombyttet 2 gange uden resultat. Stadig samme fejl.

En skriftlig henvendelse om ophævelse af handelen d 23/9 til Orange er
stadig ikke behandlet trods rykkere. De har internt sendt sagen til en
afdeling, som skal tage sig af den.

Det er ikke muligt at komme til at tale med den afdeling.

Nu har jeg sat en frist til 23/10, hvor jeg vil sende sagen til
Forbrugerrådet, som gerne vil køre en sag på det.

Og måske kunne man vække interesse hos en journalist på Ekstrabladet?

Hilsen Niels