Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Nøgle certifikat fil til Frøs Herreds Spar~
Fra : BS

Dato : 31-10-03 22:58

En kammi har fået ny computer. Alt er nyinstalleret. Men desværre kan han
ikke komme ind på sin netbank længere. Det er nøglefilen der mangler. MEN
han har en backup af sit C drev fra den "gamle" computer. Der må den jo
ligge. Hvad hedder filen?
mvh BS

Fra : Mark Beaumont

Dato : 01-11-03 11:47

BS wrote:
> [...]
> mangler. MEN han har en backup af sit C drev fra den "gamle"
> computer. Der må den jo ligge. Hvad hedder filen?

https://www.online-banking.dk/9740/dan/Help/EBExportHelpFrm.htm

Vh Mark

Fra : BS

Dato : 01-11-03 23:42

> https://www.online-banking.dk/9740/dan/Help/EBExportHelpFrm.htm
Er det et generelt svar du kommer med, eller passer det til Frøs Herred?
mvh BS

Fra : Knud Berggreen

Dato : 02-11-03 17:48

On Sat, 1 Nov 2003 23:42:06 +0100, "BS" <Nospammer@mail.fi>
wrote:

>Er det et generelt svar du kommer med, eller passer det til Frøs Herred?

Så vidt jeg kan se, så er det en generelæ side for
homebanking via SDC. Og Frøs Herred får leveret denne
service fra SDC så du kan altså godt bruge den.

Ellers kunne du jo besøge sparekassens egen side og søge
vejledning der. Jeg kan give dig disse link til at starte
med:

http://www.froes.dk/
https://www.online-banking.dk/9740/dan/app/ebmainfrm.asp

/Knud

Fra : Bjarne

Dato : 02-11-03 18:02

Den hedder noget i denne stil: EBJKS.ebjkeystore

og kan kopieres direkte ned i roden på det nye c-drev.

mvh
Bjarne