Nyhedsgruppe søges
Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 31-10-03 17:06

Hej

Er der en der kender en hollandsk nyhedsgruppe hvor
der diskuteres sejlads på deres kanaler ?
I stil med f.eks. uk.rec.waterways .........

--
Morten Hansen
Virtual Aviation - www.ivao.org

Fra : Kurt Becher

Dato : 31-10-03 17:14

Morten Hansen, IVAO wrote:
> Hej
>
> Er der en der kender en hollandsk nyhedsgruppe hvor
> der diskuteres sejlads på deres kanaler ?
> I stil med f.eks. uk.rec.waterways .........

Hej

Kan du hollandsk?

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 31-10-03 17:18

"Kurt Becher" <kurtbecherUknowwhat2do@pedal.dk> wrote in message

> Hej
>
> Kan du hollandsk?

Så længe det er at læse det går det, det er værre at skrive
det erller forstå når det taler (bare en smule hurtigt)
...... men det er jo "bare" en blanding af engelsk og tysk
Og så forstår de fleste af dem jo begge dele.........

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 31-10-03 17:22

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> wrote in message

> [...]
> ..... men det er jo "bare" en blanding af engelsk og tysk
> Og så forstår de fleste af dem jo begge dele.........

Jeg ka' sg* godt forstå du spørger - det gik jo ikke særligt
godt med det danske
Nå meningen er vel til at forstå........

Skulle det gå helt galt med det hollandske, så kender
jeg et par stykker det kommer derfra - de kan nok
oversætte til noget jeg kan forstå.

Fra : Kurt Becher

Dato : 01-11-03 16:50

> Skulle det gå helt galt med det hollandske, så kender
> jeg et par stykker det kommer derfra - de kan nok
> oversætte til noget jeg kan forstå.

Hej

Jeg spørger fordi, du jo bare kan søge på NG'er på hollandsk (nl), men det
kræver nok at man kan sproget rimeligt godt for at finde den relevante NG.

Ellers må de vel også have en hollandsk version af dk.admin, hvor man evt.
kunne spørge?!?!

MVH

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 01-11-03 17:14

> Hej
>
> Jeg spørger fordi, du jo bare kan søge på NG'er på hollandsk (nl), men det
> kræver nok at man kan sproget rimeligt godt for at finde den relevante NG.

Den tur har jeg været igennem..... ikke noget der lignede.

> Ellers må de vel også have en hollandsk version af dk.admin, hvor man evt.
> kunne spørge?!?!

En af mine hollandske venner har sendt forespørgslen til
nl.sport.varen - så må vi se.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 21:06

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev i en meddelelse

KLIP

> En af mine hollandske venner har sendt forespørgslen til
> nl.sport.varen - så må vi se.

Måske du er heldig at der findes et par nederlændere i uk.rec.sailing

Jeg ved at bl.a. 'Martin' er Hollænder.

Hr. Bjørn

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 01-11-03 21:41

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> wrote in message

> Måske du er heldig at der findes et par nederlændere i uk.rec.sailing

Hej Bjørn

Jeg checker gruppen !
Fandt også lige alt.sailing.yacht-charter

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 21:44

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev i en meddelelse

KLIP

Fra : steen

Dato : 06-11-03 16:53

On Fri, 31 Oct 2003 16:06:03 UTC, "Morten Hansen, IVAO"
<Morten.Hansen@ivao.org> wrote:

> I stil med f.eks. uk.rec.waterways .........

nl.newsgroups.help
--
steen
---

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 06-11-03 17:04

"steen" <bondos@_PIST_paradis.dk> wrote in message

> nl.newsgroups.help

Takker Steen, men jeg er vist ved at få sparket dem lidt igang
i nl.sport.varen