HP ScanJet 4100c driver til Win2000?
Fra : Thomas Voller

Dato : 13-04-01 14:36

Hejsa.

Jeg ville såmænd bare høre, om der er en derude, der ligger inde med en
Windows 2000 driver til en HP ScanJet 4100c, som jeg kunne... øh... låne.
Jeg synes, det virker dybt absurd at være nødt til at købe en driver gennem
HP?

Mvh,
Voller.

Fra : Peter E Hansen

Dato : 13-04-01 20:20

Hej Thomas

Jeg har været i samme situation som dig, jeg ringede til england og
forventet også at jeg skulle betale for den nye cd'er til win 2000 og
millinium, men de sendte den helt gratis til mig, de skulle bare have
serienummeret på scanneren.

Mvh Peter

Fra : Thomas Voller

Dato : 13-04-01 22:29

> [...]
> forventet også at jeg skulle betale for den nye cd'er til win 2000 og
> millinium, men de sendte den helt gratis til mig, de skulle bare have

Sjovt... Jeg ringede til HP support i Danmark. De krævede diverse tillæg og
sådan for at sende den til mig. Det kunne det være jeg skulle alliere mig
med en, taler bedre engelsk end jeg og så ringe derover.

Tak for tippet.

/voller.

Fra : Mureren

Dato : 14-04-01 17:31

> [...]
> forventet også at jeg skulle betale for den nye cd'er til win 2000 og
> millinium, men de sendte den helt gratis til mig, de skulle bare have

Er der ikke mulighed for at poste driveren i en NG ?

Mureren

(der mangler driver til Scanjet 3300C - Win2K, og håber de er identiske)

Fra : Thomas

Dato : 15-04-01 18:39

Hejsa
Prøv at bestille cd`en via hp hjemmeside, herfra fik jeg uden beregning
tilsendt en driver cd til en Scanjet 4200c scanner for en månedtids siden,
(godt nok til win me)

Thomas

Fra : Anders Christensen

Dato : 15-04-01 20:55

Jeg er helt enig i at det er en latterlig idé HP har fået mht. deres driver
til Scanjet'en, så jeg har ledt nettet igennem på kryds og tværs og det er
rent faktisk lykkedes mig at finde en side med driveren - der er kun den
engelske version, men det er sådan set ligemeget, for både driver og
software
er der og det virker rent faktisk (har selv installeret det).

URL'en er: http://hp42002k.webjump.com/
Hvis det ikke virker så mail mig, så må jeg se om jeg kan smide driveren på
nettet et sted...

OBS ! Du skal have WinRAR-pakkeren installeret for at pakke driveren ud...

AC