..heste for millioner..
Fra : Claus Bilstrup

Dato : 13-04-01 12:59

Hej....

Er der nogen som ved...om "Heste for millioner" bliver genudsendt ??

Udsendelsen blev sendt på DR 1 Skærtorsdag....og skulle være god..desværre
fik jeg den ikke at se..

hilsen Gitte

Fra : Sverre Stokke

Dato : 13-04-01 13:45

bilstrup@telefona.dk,Ny-Internet writes:
>Er der nogen som ved...om "Heste for millioner" bliver genudsendt ??
Jeg tvivler, for det var en DR2 lørdagstema. Så i går var faktisk en
genudsendelse.

>Udsendelsen blev sendt på DR 1 Skærtorsdag....og skulle være
>god..desværre
>fik jeg den ikke at se..
Jeg nåede kun lige de sidste minutter, men hvis nogen har hele udsendelsen
på bånd................

Hilsen Sverre.

Fra : Louise Lorentsen

Dato : 17-04-01 15:17

> Jeg nåede kun lige de sidste minutter, men hvis nogen har hele udsendelsen
> på bånd................

Hej Sverre m.fl

Jeg har faktisk hele udsendelsen på bånd. Hvis I selv arrangerer en postliste
eller lignende så vil må I gerne låne mit bånd (det befinder sig lige nu i
Århus).

Hej igen
Louise

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 14-04-01 07:36

Claus Bilstrup <bilstrup@telefona.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ad6eb48$0$5733$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> [...]
>
> Er der nogen som ved...om "Heste for millioner" bliver genudsendt ??
>
> Udsendelsen blev sendt på DR 1 Skærtorsdag....og skulle være

Hej Gitte
Den udsendelse du så i torsdags VAR genudsendelsen. Desværre!!!!
Hilsen Tina

Fra : Jan Nielsen

Dato : 14-04-01 19:22

Desværrre blev den sendt på DR2(en for mig ukendt kanal - vi har ikke
parabol) den samme uge som det foregik. Genudsendelsen (DR1) fik vi ikke
meget oplysning om på forhånd. Kun DR2 udsendelses-tidspunktet. Det heldige
i det kan jo diskuteres. Heldigvis for mig har jeg en kollega, som har
optaget udsendelsen.

Hilsen fra Lisbeth

Fra : Claus Bilstrup

Dato : 14-04-01 21:59

Hej Lisbeth
Jeg er fuldstændig enig med dig...det kom også bag på mig at det ville
komme...og så om eftermiddagen...hvor jeg ihvertfald ikke lige har tid til
at se fjernsyn....men du er da heldig at du har fået det optaget ...
Det er SÅ sjældent at der er et ordentlig program om heste i fjernsynet...og
så i 3 timer..
hilsen Gitte

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 15-04-01 12:50

In article <3ad8bb46$0$5730$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, Claus Bilstrup wrote:
> [...]
>at se fjernsyn....men du er da heldig at du har fået det optaget ...
>Det er SÅ sjældent at der er et ordentlig program om heste i fjernsynet...og

Det er sjældent der er noget ordenligt i fjernsynet, uanset om det
er heste eller ej. Ivertfald på dansk fjernsyn. Svensk fjernsyn,
altså dem der svarer til DR og TV2, dvs, kanal 1 og tv2 sender til
tider udsendelser om heste. Fx. har de lige pt. uddrag fra world
volvo cup i springning i Gôtheborg. Det ser (som regel) fantastisk
godt ud at se de heste springe de højder.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Sverre Stokke

Dato : 17-04-01 16:01

ext-Louise.Lorentsen@nokia.com,Ny-Internet writes:
> [...]
>postliste
>eller lignende så vil må I gerne låne mit bånd (det befinder sig lige nu i

Perfekt, Louise.

Sverre Stokke
Postbox 11
3310 Ølsted

Og jeg sender den videre til........ ?

Hvis nogen vil være med, men ikke ønsker at offentliggøre adresser her, så
skriv til mig på Stokke@Sverre.dk - med kopi til Loise.

OK ?

Hilsen Sverre.