Hvem har sat dette i under mit navn????
Fra : Anet

Dato : 31-10-03 09:29

Jeg var inde på den side der hedder Kandu og kigger over de mange indlæg jeg
har skrevet i årenes løb og ser så en nyhedsgruppe som hedder
dk.admin.netikette og til min vildt store overraskelse så står der derinde,
at jeg har indsendt et indlæg i
mit navn. Jeg har aldrig indsendt et indlæg i den gruppe med den overskrift
som hedder "ind med hesten". Hold da op hvor er det frækt, at skrive det
indlæg i mit navn så jeg står som afsender af et indlæg som jeg aldrig har
sat i den gruppe. Og noget helt andet er, at jeg heller ikke syntes at det
er en god ide´ at flytte et indlæg og diskutere videre i en anden gruppe end
der hvor diskutionen har foregået.
Det er Anders Sørensen som har svaret på indlægget.
Jeg vil da ikke hoppe rundt i forskellige nyhedsgrupper for at svare på
folks spørgsmål. Jeg skriver i hestegruppen og det er her jeg gerne vil
svare fremover.

--
~ Hilsen
Annette ~

"Anders Sørensen" <kastanjet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Klip.
>
> Denne streng er off-topic og din tiltaleform utilbørlig. Kopi sendt til
> admin.netikette.
>
> Anders Sørensen
>

> (klip)

Ja, det kan jeg tænkte mig, at du har sendt til admin.netikette for det er
nemlig også Lenes metoder at true med bål og brand når hun kommer i knibe
eller mindretal. Det har vi set mange gange før her i gruppen. Først mig, så
Berit og så Matilde....såååå....

--
~ Hilsen
Annette ~

Så varer Anders Sørensen på det indlæg som en anden person har sat ind i mit
navn.

Anet skrev i meddelelsen <3f7820ff$0$32436$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
>eller mindretal. Det har vi set mange gange før her i gruppen. Først mig,

Faktum er, at tråden er off-topic og at tiltaleformen er ubehøvlet.

Hvis du eller matilde gerne vil skændes videre om Lene eller mig, eller
nogen af de andre som i ikke kan lide, så gør det i en ng, som er beregnet
til det!

Anders Sørensen

Fra : Marlene

Dato : 31-10-03 09:38

"Anet" <anet49FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> indlæg i mit navn så jeg står som afsender af et indlæg som jeg aldrig har

Det sker helt automatisk, når du svarer på indlægget, hvis vedkommende har
FUTTET indlægget/disskusionen over i den anden gruppe, fordi det er OT i
denne gruppe.

Og noget helt andet er, at jeg heller ikke syntes at det
> er en god ide´ at flytte et indlæg og diskutere videre i en anden gruppe
end
> der hvor diskutionen har foregået.

Personligt synes jeg også, at det er dødirriterende, men det er sådan, det
helst skal foregå ifølge usenet-reglerne.

Mvh. Marlene.

Fra : Anet

Dato : 31-10-03 09:47

"Marlene" <tunnefjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Personligt synes jeg også, at det er dødirriterende, men det er sådan, det
> helst skal foregå ifølge usenet-reglerne.

Et eller andet sted så syntes jeg, at det er vildt, at Futte eller ot et
indlæg i så lille en gruppe som hestegruppen er det. Og det kan også hurtigt
blive uoverskueligt, at skulle finde en anden gruppe at svare i.

Malene kan du ikke ligge et link til hvor usenet-reglerne ligger så jeg kan
læse lidt i dem.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-10-03 09:52

http://www.usenet.dk/

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Marlene

Dato : 31-10-03 10:09

> "Anet" <anet49FJERN@hotmail.com> wrote in message

> kan
>
> http://www.usenet.dk/

Ok - du kom først, Christian )))

Mvh. Marlene.

Fra : Anet

Dato : 31-10-03 12:32

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Ok - du kom først, Christian )))
>
> Mvh. Marlene.

(klip)

mange tak til Jer begge *smiler*

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 31-10-03 18:50

On Fri, 31 Oct 2003 09:28:37 +0100, "Anet" <anet49FJERN@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>eller mindretal. Det har vi set mange gange før her i gruppen. Først mig, så

   Der er blevet sat fut til admin.netikette - hvilket i øvrigt
er den helt korrekte metode når netiketten bliver overtrådt - som i
ovennævnte indlæg hvor Matilde er mere end almindeligt grov. Jeg havde
gjort det samme.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Marlene

Dato : 31-10-03 19:08

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvad er det for et indlæg - det ovenstående? Hvem har skrevet det - det har
jeg hverken set, skimmet igennem, eller læst.....

Mvh. Marlene.
..

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 31-10-03 19:34

> [...]
> er den helt korrekte metode når netiketten bliver overtrådt - som i
> ovennævnte indlæg hvor Matilde er mere end almindeligt grov. Jeg havde

Jeg troede egentligt vi var ovre alt det fis, Trine.
Jeg kaldte Lene (anders) en and, og hvordan synes I selv det går?

Matilde

Fra : Anet

Dato : 31-10-03 21:07

> [...]
> er den helt korrekte metode når netiketten bliver overtrådt - som i
> ovennævnte indlæg hvor Matilde er mere end almindeligt grov. Jeg havde

Jeg syntes bare, at det var underligt at mit navn stod som afsender på et
indlæg jeg ikke havde sat i den gruppe. Det var skam ikke et spørgsmål jeg
spurgte om hvis side du er på Trine, som siger du ikke tager parti.......

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 31-10-03 21:40

On Fri, 31 Oct 2003 21:07:22 +0100, "Anet" <anet49FJERN@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>spurgte om hvis side du er på Trine, som siger du ikke tager parti.......

   Jeg gav blot min mening til kende. Jeg forstår ikke at du
farer sådan i flint - du må vel kende din egen "klo"? Altså vide at du
rent faktisk selv har skrevet det indlæg?
   Jeg noterer blot at jeg også ville have sat fut på nævnte
indlæg såfremt det havde været stilet til mig. Til netikettegruppen
hvor det retteligen hører hjemme. Men jeg er også så kedelig at jeg
normalt følger netiketten - altså det der står på www.usenet.dk
   Det var så _igen_ et indlæg der _ikke_ handler om heste :((

Måske er det så værd at nævne at jeg skal tidligt op og springe i
morgen hvilket jeg ser ualmindeligt meget frem til. Både fordi det er
sjovt men også fordi vi træner til at skulle stille stævne d. 8. - 9.
november. Det er jeg noget spændt på =)

Fra : Anet

Dato : 31-10-03 21:55

> Jeg gav blot min mening til kende. Jeg forstår ikke at du
> farer sådan i flint - du må vel kende din egen "klo"? Altså vide at du
> rent faktisk selv har skrevet det indlæg?

(klip)

Prøv at læse ovenstående igen jeg " jeg skrev : at jeg syntes at det var
underligt at mit navn stod som afsender på et indlæg jeg ikke har havde sat
i den >>>gruppe<<<"

> [...]
> normalt følger netiketten - altså det der står på www.usenet.dk
> Det var så _igen_ et indlæg der _ikke_ handler om heste :((

Jamen hvis det generer dig at det ikke handler om heste så lad dog være med
at svare på det......anden mulighed ser jeg ikke.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 31-10-03 22:08

In article <3fa2cbec$0$95101$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Anet wrote:

> [...]

> underligt at mit navn stod som afsender på et indlæg jeg ikke har havde sat

Okay, find det pågældende indlæg, evt. via google, og se på NNTP posting host.
Hvis det er din ip, eller er sammenfaldende med andre af dine posts, så er det
dig.

JonB

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 01-11-03 09:40

Anet wrote:
> Prøv at læse ovenstående igen jeg " jeg skrev : at jeg syntes at det var
> underligt at mit navn stod som afsender på et indlæg jeg ikke har havde sat
> i den >>>gruppe<<<"

Det har du faktisk. Men du har måske ikke bemærket, at du besvarede til
netikette gruppen. Det sker automatisk, når du trykker 'besvar'.

Jeg synes at netikette gruppen (og måske i endu højere grad
dk.snak.mudderkastning) er en god ting, da de burde tage trykket af de
andre grupper, og øge andelen af emne-relevante posts i disse grupper.

Faktisk har der været en del tråde på det sidste, hvor ihvertfald 3/4
hørte hjemme alle mulige andre steder end i en gruppe om heste.

Men som andre har nævnt er problemet ikke så stort i lige denne gruppe,
da der er (med eller uden 'mudderkastning') et overskueligt antal posts
om dagen. Men sådan er det ikke i alle grupper.

-dennis

Fra : Anet

Dato : 01-11-03 09:48

"Dennis Thrysøe" <dennis@geysirheste.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> da der er (med eller uden 'mudderkastning') et overskueligt antal posts
> om dagen. Men sådan er det ikke i alle grupper.

Nu er jeg indimellem inde og kigge på andre grupper og blev første gang jeg
var derinde overrasket over hvor mange indlæg der var derinde om dagen. Men
hestegruppen er åbenbart ikke så kendt i det ganske land. Måske er vi ikke
så gode til, at fortælle andre hesteinteressede om gruppen.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 31-10-03 22:16

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i

> Jeg gav blot min mening til kende. Jeg forstår ikke at du
> farer sådan i flint -

Trine her er det dig der farer, hvis der er nogle der farer i flint. Du
starter en gammel krig ved at hive mit "and" indlæg herind, som jeg
forøvrigt ikke kan se det grimme i, kald mig bare matilde Kakao, jeg lover
at jeg ikke sender det over i netikette.

Hvad har det egentligt af betydning at folk sender indlæg derover?
Andet end at man ikke kan læse dem her.

> Det var så _igen_ et indlæg der _ikke_ handler om heste :((

Du k a n jo bare springe dem over, og lade være at kommentere.

Matilde