MS Windows
briani 27239
Lille sjov ting...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 31-10-03 09:50

Hej

Er kommet i det nostalgiske hjørne, og tænkte på om man kunne lave en
dualboot med Win 3.1 og win98se ?

På forhånd tak

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-10-03 11:11

> Hej
>
> Er kommet i det nostalgiske hjørne, og tænkte på om man kunne lave en
> dualboot med Win 3.1 og win98se ?
>
> På forhånd tak

Selv Hej:)
Det kan sagtens lade sig gøre. Først installerer du windows 3.1, og derefter
installerer du '98. Her spørger den selv under installationen om du vil
beholde dit gamle operativsystem, og så svarer du bare Ja...

Har også selv en com med 3.11 (For Workgroup Yeaahhhaaaa!!!) og '98.
Det var sgu tider - man bliver helt nostalgisk;) Snøft...

Mvh Morten Nielsen

PS.: Jeg har også en C64'er til at stå her ved siden af...

Fra : Christopher Tracy

Dato : 31-10-03 11:25

Hej

> [...]
> installerer du '98. Her spørger den selv under installationen om du vil
> beholde dit gamle operativsystem, og så svarer du bare Ja...

Dvs win3.1 SKAL indstalleres først, den maskine med win98se den skal på, er
jo indstalleret ? :-/

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-10-03 11:39

> Dvs win3.1 SKAL indstalleres først, den maskine med win98se den skal på,
er
> jo indstalleret ? :-/

Ja jeg mener at man skal installere Win 3.1 først - jeg tror ikke at 98
tillader at man installerer et ældre operativsystem oven i det...

Mvh Morten Nielsen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 31-10-03 11:53

Hej

> Ja jeg mener at man skal installere Win 3.1 først - jeg tror ikke at 98
> tillader at man installerer et ældre operativsystem oven i det...

Øv

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Nederbasse

Dato : 01-11-03 01:16

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er kommet i det nostalgiske hjørne, og tænkte på om man kunne lave en
> [...]
Skulle du blive helt nostalgisk har jeg da en windows 1.01 i ægte 16 farver

Lars