MS Windows
briani 27239
download kontrol
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 31-10-03 09:06

Nogle det ved hvor jeg kan finde et program som kan gøre sådan at hvis jeg
har en 512/512 forbindelse at jeg så selv kan "kontrolere" den ved at skruge
den for den hastighed den må download med så den fx. kun downloader med
200/200

Jeg skal brueg det forde jeg sidder i et nætværk og jeg vil der for ikke
genere andre, med en langsom forbindelse.

kan dette lade sig gøre?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 31-10-03 09:54

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> wrote in

> [...]
> jeg har en 512/512 forbindelse at jeg så selv kan "kontrolere" den ved
> at skruge den for den hastighed den må download med så den fx. kun

http://www.bandwidthcontroller.com

Morten Brynjolf

Fra : Leony

Dato : 31-10-03 15:05

http://www.winfiles32.com/NS/
http://www.homeqos.com/
http://www.netlimiter.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 03-11-03 17:47

Findes der en som er freeware altså en som jeg kan bruge i ubegrænset tid ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Leony

Dato : 04-11-03 15:19

> Findes der en som er freeware altså en som jeg kan bruge i ubegrænset
> tid ?

Så tror jeg du skal skifte til Linux.
Jeg har aldrig set en freeware til Windows.