MS Windows
briani 27239
Grafikfejl i Media Player 9.. Hjælp hvis d~
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 30-10-03 18:30

Hejsa,

Når man går fuldskærm med WMP9, så plejer der at være sådan en
tegnestift-ikon oppe i venstre hjørne. Det er den man bruger, når man vil
bestemme, om man vil have det der kontrol-halløj fremme hele tiden, eller om
det skal gå væk. Ved mig er der en permanent grafikfejl lige der.. Det
ligner et stykke af start-knappen. Se her:

http://bachfire.homepage.dk/wmp_error.jpg

Desuden kan man åbenbart ikke bruge denne tegnestift-knap, så længe det kage
grafik er der.. :( Hva' hulen er nu det? Kan man få det væk?

Det er Windows XP Home edition, købt og installeret i forgårs. Er blevet
fuld opdateret med Windows Update. Kører ellers rigtigt godt.

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Edmund

Dato : 31-10-03 04:29

[ B@CHFiRE ] skrev:

> Desuden kan man åbenbart ikke bruge denne tegnestift-knap, så længe
> det kage grafik er der.. :( Hva' hulen er nu det? Kan man få det væk?

Det er en fejl der er i den danske version af mediaplayer.
Installer den engelske i stedet for
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp
Du skal sikkert installere den engelske to gange lige efter hinanden,
før det virker.

I stedet for tegnestift-knappen kan man bruge mellemrums-tasten,
funktioner er ikke altid aktiv, så man skal rode lidt rundt med MP9dk,
for at finde det rigtige tidspunkt og opsætning / visnig

--
Mvh Edmund

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-10-03 12:38

> Det er en fejl der er i den danske version af mediaplayer.
> Installer den engelske i stedet for

Hmm.. Tror jeg vil leve med det. Måske henter jeg den engelske.. Ved det
ikke. :-/

Du skal i hvert fald have mange tak! ;)