MS Windows
briani 27239
vedr. deaktivering af windows knap
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-10-03 07:09

kan det lade sig gøre at deaktivere windows/start knappen på tastaturet, da
jeg nogen gange rammer den midt i spil, så den hopper ud i windows og prøver
jeg så at gå retur til spillet, låser pc'en ... derfor skal den knap helst
gøres "uskadelig" uden at den fysisk skal fjernes ..... kan det lade sig
gøre og hvordan ???

johnny
--
slet FJERN for direkte mail

Fra : Morten Seeberg

Dato : 30-10-03 09:33

Gør jeg som, løft knappen af med en kniv, skruetrækker, whatever.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 30-10-03 17:42

Morten Seeberg wrote:
> Gør jeg som, løft knappen af med en kniv, skruetrækker, whatever.

Det vil jeg da kalde at skade keyboardet fysisk...

--
Martin K

Fra : Leony

Dato : 30-10-03 14:22

"Johnny B [2000]" <johnnyb2000@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> kan det lade sig gøre at deaktivere windows/start knappen på
> tastaturet, da jeg nogen gange rammer den midt i spil, så den hopper
> ud i windows og prøver jeg så at gå retur til spillet, låser pc'en

Winkey killer:
http://www.majorgeeks.com/download304.html

Der findes sikkert et utal af lignende programmer.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/