MS Windows
briani 27239
Når stifinder åbnes....
Fra : Ann

Dato : 29-10-03 22:10

.......(jeg prøver lige om den vil gå igennem denne gang).
Når stifinder åbnes, åbnes alle filer i ikoner. Jeg vil gerne at det startes
op automatisk i 'detaljer'. Hvordan gør jeg det?

Ann

Fra : Pico

Dato : 29-10-03 23:01

Ann wrote:
> ......(jeg prøver lige om den vil gå igennem denne gang).
> Når stifinder åbnes, åbnes alle filer i ikoner. Jeg vil gerne at det
> startes op automatisk i 'detaljer'. Hvordan gør jeg det?

Indstiller Stifinder eller en anden mappe til detalger og går i
Funktioner/Mappeindstillinger fanebladet vis og vælger
Andvend på alle mapper.
Ca. 90 - 95 % af gangene starter mapperne i detaljer, men
enkelte gange kommer du ud for at den viser mapperne, så
må du bare vælge detaljer.
Det er særligt mapper der indholder billeder der ikke vises
i detaljer.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Ann

Dato : 30-10-03 21:37

"Pico" <IPdata@SPAMmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> må du bare vælge detaljer.
> Det er særligt mapper der indholder billeder der ikke vises

Takker.

Ann