MS Windows
briani 27239
office xp pro 2004
Fra : Ricko.

Dato : 28-10-03 04:24

hej for et stykke tid siden så jeg at denne var udkommet på dk ,er der ikke
en der har et link til den

--

Ricko. Fjern Hot Ved mail
Du skal ikke bedrive hor medmindre du har lyst.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-03 09:14

"Ricko." <RickoHot@livsnyter.com> skrev :

>hej for et stykke tid siden så jeg at denne var udkommet på dk ,er der ikke
>en der har et link til den

http://www.microsoft.com/danmark/products/office2003/bestiloffice.asp

PS. Til Officespørgsmål findes gruppen
--
Knud

Fra : kurt lund

Dato : 28-10-03 09:17

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-03 12:24

On Tue, 28 Oct 2003 04:23:45 +0100, "Ricko." <RickoHot@livsnyter.com>
wrote:

>hej for et stykke tid siden så jeg at denne var udkommet på dk ,er der ikke
>en der har et link til den

Det er nu kun 2003. Den er iøvrigt nydelig med et veltrængt facelift.
Og så er Publisher med i pakken nu sammen med et nyt prog Info Path,
som nok ikke er nødvendigt for de fleste.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Andersen [2500]

Dato : 28-10-03 22:33

"Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nu kun 2003. Den er iøvrigt nydelig med et veltrængt facelift.
> Og så er Publisher med i pakken nu sammen med et nyt prog Info Path,
> som nok ikke er nødvendigt for de fleste.

Nu hvor vi er ved den nye Office 11. Den engelske udgave
er på 5 kiks hvorimod den dansk kune er på 3 kiks.
Jeg har ladet mig fortælle at hvis man har proofing tools
så skulle man kunne lave den engelske dansk.
Er det rigtigt eller blot en and??
--
/Andersen [2500]
andersen snabela nospam dot dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-10-03 22:52

Andersen [2500] wrote:

> [...]
> Jeg har ladet mig fortælle at hvis man har proofing tools
> så skulle man kunne lave den engelske dansk.

Så har de da lavet proofing tools om
Den CD indeholder stavekontrol synonymordborg etc for en lan række sprog
(inklusive dansk)

Man kan få Office MultiLanguage og XP Multilanguage...

- Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-03 22:56

"Andersen [2500]" <virkerikke@nospam.dk> skrev :

>Nu hvor vi er ved den nye Office 11.

Så hopper man over i news:dk.edb.programpakker.ms-office, der ved
de meget mere om det og er den rigtige gruppe til dine spørgsmål.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?