MS Windows
briani 27239
Lyd hakker i Windows XP
Fra : Daniel Jespersen

Dato : 27-10-03 23:17

Hej NG!

Jeg har en Windows XP computer med et soundblaster Live isat. Når jeg har
winamp åbnet og computeren begynder at lave en smule krævende arbejde,
hakker lyden. Jeg har givet Winamp højeste system prioritet, men intet
hjælper.

Hvad kan der være galt?

Computeren er en:

Intel P4 2,4 Ghz
Asus P4P800 Dexulxe
Geforce FX 5600
Creative Soundblaster Live!
2x 256 DDR Ram
IBM 40 GB
IBM 36 GB
Quamtum Fireball 2,1 GB
LG DVD Drev
LG DVD brænder (GSA 4040B)
Plextor CD 40x brænder

Mvh
Daniel

Fra : Peter

Dato : 28-10-03 01:39

"Daniel Jespersen" <nospam@ichthys.ath.cx> skrev i en meddelelse
> [...]
> winamp åbnet og computeren begynder at lave en smule krævende arbejde,
> hakker lyden. Jeg har givet Winamp højeste system prioritet, men intet

Hvis du bruger Win XP driverne til dit lydkort, så prøv at installere de
originale drivere.

Peter