MS Windows
briani 27239
Et printerproblem?
Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 09:08

Hej gruppe, håber at der er en af jer som kan hjælpe mig på vej til den
rigtige løsning.
Jeg har en Compaq pc med win 98se, som ofte kører i dagevis. Til denne er
sat en HP printer HP895Cxi via et usb kabel. Ydermere står den som delt
printer for flere pc'er i et lokalnetværk. Problemet er at efter noget tid,
f.eks. en dag, mister pc'en forbindelsen til printeren, så brugeren ikke kan
printe ud, før maskinen er genstartet. Jeg har forsøgt at hente og
installere den nyeste printerdriver fra HP's hjemmeside. Jeg har selv en ide
om at det kan være en usb driver der fejler, men er ikke sikker.
Skal også lige nævnes at der installeret alle updates fra Microsoft, med
undtagelse af de 37 ekstra sprog som man også kan installere.
Vil også lige nævne at det er et standard usb kabel på 2m, og der er ikke
andet usb udstyr monteret på PC'en.

Er der nogen som har en ide, til at hjælpe mig ud af dette problem?

På forhånd tak

Henning