MS Windows
briani 27239
Hvad er Sisusbrg?
Fra : Jensen

Dato : 25-10-03 22:43

Fra mit startprogram (XP-home) har jeg netop fjernet to programmer der
findes i henhoildsvis Windows og system 32 nemlig atiptax og sisusbrg,
men hvad gør de godt for? Skal jeg genins5tallere dem?
Venligst Jørgen Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-03 22:51

Jensen <ugyldigadresse@city.dk> skrev :

>Fra mit startprogram (XP-home) har jeg netop fjernet to programmer der
>findes i henhoildsvis Windows og system 32 nemlig atiptax og sisusbrg,
>men hvad gør de godt for? Skal jeg genins5tallere dem?

Atiptax kan jeg ikke finde noget, Sisusbrg skulle stamme fra et
lydkort, formentlig det du har installeret.
--
Knud

Fra : Jensen

Dato : 27-10-03 17:23

>Atiptax kan jeg ikke finde noget, Sisusbrg skulle stamme fra et
>lydkort, formentlig det du har installeret.
Kære Knud Gert.
Tak for svaret. Jeg vil overveje at aktivere lydprogrammet.
Venlig hilsen Jørgen Jensen.