MS Windows
briani 27239
Mapper opdatere selv - hele *fucking* tide~
Fra : MD

Dato : 25-10-03 18:47

Hej NG.

>Når jeg går ind i en mappe, f.eks. downloads eller andet, så kan jeg ikke
scrolle ned, for mappen "opdatere" så jeg ryger op for oven igen...
Det samme sker i Nero.

Hvad er det lige jeg i vildvare har slået til (evt. fra...)

MVH MD

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 25-10-03 19:07

F5 knappen har sat sig fast?

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
--
Det er en muldvarp på motorcykel!
Hvad er det, der er småt, sort og meget hurtigt?

Fra : Kispus

Dato : 26-10-03 07:58

> Hvad er det lige jeg i vildvare har slået til (evt. fra...)
>
> MVH MD

Funktioner > Indstillinger > Søg efter post hvert x antal min.
Sæt mere tid på, f.eks. 10 min
Mvh. John

Fra : MD

Dato : 26-10-03 16:02

> Funktioner > Indstillinger > Søg efter post hvert x antal min.
> Sæt mere tid på, f.eks. 10 min
> Mvh. John

Problemet er ikke i OE - men i almindelige mapper, og Nero og andre steder
hvor der er en række filer man kan scrolle ned igennem.

Og min F5 knap sidder ikke fast

MVH MD