MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan Realplayer-filer afspilles uden realpl~
Fra : JS

Dato : 25-10-03 09:51

Jeg vil gerne undgå at installere Real Player, men kan jeg så ikke bruge
f.eks. DR's netradio og se og høre div. tv/radio-klip?
Er der en anden måde at se dem på?

Mvh. JS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-03 10:56

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev :

>Jeg vil gerne undgå at installere Real Player, men kan jeg så ikke bruge
>f.eks. DR's netradio og se og høre div. tv/radio-klip?

Nej.
--
Knud

Fra : Jens Lund Jensen

Dato : 25-10-03 11:19

On Sat, 25 Oct 2003 11:55:41 +0200, Knud Gert Ellentoft wrote:

> Nej.

http://www.dr.dk/netradio/netradiohelp_direkte.shtml
godt nok kun radio.

mvh jens jensen

Fra : Frede Sørensen

Dato : 25-10-03 21:15

Jeg har ikke prøvet; men find ACEMCP593PRO.EXE, der følger en mediaplayer
med, som kan afspille real media.

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-10-03 22:05

"Frede Sørensen" <frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk>
skrev i en meddelelse news:3f9ad9ce$0$250$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> Jeg har ikke prøvet; men find ACEMCP593PRO.EXE, der følger en mediaplayer
> med, som kan afspille real media.
> Med venlig hilsen
> Frede

Jeps , Windows Media Player Classic* og de codec
der følger med ovenstående codec pakke gør det muligt
at afspille både rm & mov uden at have realplayer eller quicktime
installeret.

* WMPclassic er en wmp 6.4 clon blot med at hav at
nye funktioner, en opdateret version kan hentes her
http://www.divx-digest.com/software/media_player_classic.html

Jan Rasmussen