MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvilken streng??
Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 24-10-03 11:56

Hej ng.

Jeg har fået at vide, at man skal skrive flg. in i Regedit hvis man vil
downloade 2 filer ad gangen.

1.. Start Registry Editor (Regedt32.exe).
2.. Locate the following key in the registry:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings

3.. On the Edit menu, click Add Value, and then add the following registry
values:
"MaxConnectionsPer1_0Server"=Dword:0000000a
"MaxConnectionsPerServer"=Dword:0000000a

4.. Quit Registry Editor.
Men jeg er i tvivl om hvad Add Value er i Regedit???

Jeg har dansk Win XP så jeg ved ikke helt hvad det er for en streng (DWORD
Binær etc.)

Hjælp en uvidende mand.

På forhånd tak....

Fra : Frede Sørensen

Dato : 25-10-03 21:29

Rediger>Ny... > Dword-værdi
kald den "MaxConnectionsPer1_0Server"
højreklik på den vælg rediger og indsæt : "0000000a"

Anførelsestegnene skal ikke med.

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/