MS Windows
briani 27239
sort! Videos afspilles på hovedet?
Fra : Kim Emax

Dato : 23-10-03 07:58

Hej

Jeg var ude for et meget sort problem, da jeg hjalp en veninde med hendes PC
i aftes. Alle video sekvenser blev afspillet på hovedet i Windows Media
Player? Jeg fjernede en virus: backdoor.agobot, men kan ikke læse mig frem
til at den skulle være skyld i det. Er der nogen, der har en ide, udover
reinstallation af XP, til, hvordan dette problem løses? Jeg syns ikke jeg
kan finde nogen settings i WMP til at vende billedet...

--
Take Care
Kim Emax - master|minds: http://www.masterminds.dk

Fra : jv

Dato : 23-10-03 08:15

Vend skærmen.

Fra : Kim Emax

Dato : 23-10-03 17:40

jv wrote:
> Vend skærmen.

Det var det første jeg forslog hende (hun er ægte blondine

Kim

Fra : T.B.

Dato : 23-10-03 08:17

Kim Emax wrote:

> [...]
> reinstallation af XP, til, hvordan dette problem løses? Jeg syns ikke jeg
> kan finde nogen settings i WMP til at vende billedet...

Er det ikke kun DivX sekvenser der afspilles på hovedet..?

Prøv andre players eller installer nye codec...
Det var næsten kun de gamle codec der lavede de numre.

venligst

Thomas

Fra : Kim Emax

Dato : 23-10-03 17:39

T.B. wrote:

> Er det ikke kun DivX sekvenser der afspilles på hovedet..?

Det var Mpeg og avi (mener jeg), som jeg prøvede med.

> Prøv andre players eller installer nye codec...
> Det var næsten kun de gamle codec der lavede de numre.

Hvilke codecs skal man så hente? Har du et link? Jeg er ikke meget inde i
den slags.

Fra : BOH

Dato : 23-10-03 20:31

Hent nimo codec pack: http://www.google.dk/search?q=nimo+codec