MS Windows
briani 27239
vække ur til den mørke morgen...
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 22-10-03 22:17

Nogle der ved hvor man kan downloade en vække ur som kan gå i gang med at
spille mp3 musik på en bestemt tid ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jens

Dato : 22-10-03 22:33

Fra : Jens

Dato : 22-10-03 22:34

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle der ved hvor man kan downloade en vække ur som kan gå i gang med at
> spille mp3 musik på en bestemt tid ?

Til hvad ?

Windows = planlagte opgaver......

Mvh Jens

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 23-10-03 13:44

> Til hvad ?

Den skal bare begynde at spille mp3 musik kl. 7 om morgenen når jeg skal op
(og i skole)

der må da findes et lille program som kan gøre dette...??

mvh. Rune Thougaard

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-10-03 15:07

> der må da findes et lille program som kan gøre dette...??

Winamp kan .. eller rettere der findes plugins
til Winamp der kan.

Hvis du har winamp2 så gå ind på
http://classic.winamp.com -> Plugins
og søg efter alarm.

Har selv brugt et i tidernes morgen man
har glemt hvilket det var - prøv dig frem.
--
Peter J

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 23-10-03 19:38

hvor finder jeg Winamp2

virker den der plug-in sammen med en skin ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-10-03 22:57

Rune Thougaard Kristensen wrote:
> hvor finder jeg Winamp2
>
> virker den der plug-in sammen med en skin ?
>
> mvh. Rune Thougaard

Den findes her:
http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp291_full.exe og her kan
findes flere forskellige plug-ins med alarm:
http://classic.winamp.com/plugins/browse.jhtml;$sessionid$0T5PNRW1G3AHNTN241
HRCZI?searchTerm=alarm&categoryName=&offset=0&howMany=20

Den andet sprøgsmål kan jeg desværre ikke klare, men det vil jeg tro. Prøv.

Søren

Fra : Jens

Dato : 23-10-03 22:19

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> skrev i en meddelelse

> Den skal bare begynde at spille mp3 musik kl. 7 om morgenen når jeg skal
op
> (og i skole)

Få dit favorit musikprogram til at spille en playlist ved start, og få
"planlagte opgaver" til at starte den kl 7:00

Mvh Jens

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 23-10-03 22:59

http://www.rtk-design.dk/rod/ur/side1.htm

jeg kunne ikke så den til at virke da jeg satte den til en bestemt tid for
et øjeblik siden...

nu har jeg stillet den til kl. 7 i morgen

er alt stillet rigtig ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jens

Dato : 24-10-03 08:42

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> skrev i en meddelelse

> er alt stillet rigtig ?

Så vidt jeg kan se ja, men det tager 20 minutter eller en genstart inden xp
opdager den nye regel.

Og det kræver at winamp er sat til at afspille en playlist når den startes.

Alternativt kan du i tidsplanen vælge at starte den playlist som skal
spilles, det vil få xp til at starte playeren af sig selv.
prøv dig lidt frem, hvis du vil have maskinen slukket om natten kan du i
bios sætte den til at starte kl 6:57, og lægge en playlist i start. (kræver
autologin.)

Mvh Jens