MS Windows
briani 27239
Hvor dum har man lov at være
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 22-10-03 06:38

Win XP Pro DK
Jeg er kommet til at slette kontoen for administrator (Tror jeg nok), jeg
har lagt 5 forskellige bruger ind,. Da jeg rebootede gik XP i stå ved
"Starter Windows". Jeg kan heller ikke starte op i fejlsikret tilstand, den
stopper igen ved "Starter Windows op". Hvad kan jeg gøre, er der ikke
mulihed for at gå tilbage til den tilstand den var i ved sidste fejlfrie
start ? Jeg vil nødig genindstallere da det tager ca. en dag.

Mvh
Allan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-10-03 10:42

Det er ikke muligt.
Tryk F8 ved opstart og vælg "Last known good" eller fejlsikret
opstart.

Fra : /Ole

Dato : 22-10-03 14:59

"Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> mulihed for at gå tilbage til den tilstand den var i ved sidste fejlfrie
> start ? Jeg vil nødig genindstallere da det tager ca. en dag.

Hvis alt andet går galt, så installer XP oveni den gamle, så opdaterer den,
men det er ikke den optmale løsning.

/Ole

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 22-10-03 18:00

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den

> Hvis alt andet går galt, så installer XP oveni den gamle, så opdaterer

Takker for svarene - prøver og se hvordan det går !
mvh
allan

Fra : Kispus

Dato : 22-10-03 18:10

> den,

> Takker for svarene - prøver og se hvordan det går !
> mvh
> allan

Du skal IKKE geninstall. men bed den om at reparerer,
hvis det ikke lykkedes, ja så er det Format !
John

Fra : Leo.E

Dato : 22-10-03 19:55

"Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk.invalid> wrote in message news:<bn554h$190c$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> mulihed for at gå tilbage til den tilstand den var i ved sidste fejlfrie
> start ? Jeg vil nødig genindstallere da det tager ca. en dag.

En repair kan muligvis klare det:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Leo