MS Windows
briani 27239
Kan ikke fjerne en fil
Fra : Steen Ulrick Madsen

Dato : 21-10-03 17:15

Jeg har en fil liggende på et d-drev, der vist har det dårligt..
Hver gang den markeres fryser maskinen - w2000-server.
Filen er på 400 MB, og er en printfil, jeg sagtens kan lave igen.
- gode ideer til at få slettet filen

mvh Steen

Fra : BJ.DK

Dato : 21-10-03 16:31

"Steen Ulrick Madsen" <denne@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hver gang den markeres fryser maskinen - w2000-server.
> Filen er på 400 MB, og er en printfil, jeg sagtens kan lave igen.

Prøv måske at genstarte med kommandopromt og slet filen fra DOS mode ?

Børgesen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-03 17:50

"BJ.DK" <news@klog.dk> skrev :

>Prøv måske at genstarte med kommandopromt og slet filen fra DOS mode ?

I en Win 2000?
--
Knud

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-10-03 02:41

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> I en Win 2000?

Korrekt...det bliver et lille problem. Du kan self. prøve via en Command
promt. inde fra Windows. Ellers kunne du måske prøve at starte den i Safe
Mode, og så forsøge at slette den.

*/Henrik Pedersen

Fra : Steen Ulrick Madsen

Dato : 22-10-03 11:34

<snip>
Lige en opdatering på hvordan problemet blev løst.
Jeg delte drevet over netværket, og gik ind via en anden puter og fjernede
filen.
Jeg prøvede at lave en ny printfil - og problemet var det samme - INDTIL jeg
slog F-prot virusscanner fra, som står til at scanne alle filer, der åbnes
fra drevet.
Den gik i sort ved den store fil, den skulle tjekke.
- ellers tak for hjælpen.

Mvh Steen

Fra : Leo.E

Dato : 23-10-03 04:26

"Steen Ulrick Madsen" <denne@virkerikke.dk> wrote in message news:<bn5ito$2414$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> fra drevet.
> Den gik i sort ved den store fil, den skulle tjekke.

Hvis du ikke har fået den væk, så kan Dr. Delete:
http://www.dslreports.com/forum/remark,7374516~root=sware~mode=flat
Leo