MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelelse ved åbning af "Add or Remov~
Fra : rondo

Dato : 21-10-03 08:37

Når jeg prøver at åbne Add or Remove Programs i min engelske version
af Windows XP, får jeg denne fejlmeddelelse:

Parser Message
Value Creation Failed " at Line 472

Meddelelsen kan evt. ses her:

Er der nogen, som ved, hvad der er galt?

Med venlig hilsen

Ronnie Ziegler

Fra : Leo.E

Dato : 21-10-03 18:07

rondo <newsreader@post.cybercity.dk> wrote in message news:<9ao9pvc6phdv5p5no8tckf238dakf77fom@4ax.com>...
> [...]
> Value Creation Failed " at Line 472
>
> Meddelelsen kan evt. ses her:
>
> Er der nogen, som ved, hvad der er galt?

Det her?
Add and Remove - SP1 (Parser Message: Value creation failed " at line
472" error)
If you are using "Style XP" - Right click the
Desktop/Properties/Desktop/choose Windows XP and try again.
Hvis det er tilfældet, så få det ud inden trial udløber!
Leo