MS Windows
briani 27239
Instalation af XP fra Harddisk?
Fra : Martin R. N [6700]

Dato : 19-10-03 21:39

Hej NG.
Er det muligt at lave et trick således, at man kan lægge XP'cden ind på
harddisken, for derefter at instalere denne herfra? I Windows 2000 var det
nok bare at have i386 mappen på en anden harddisk, boote maskinen med en DOS
disk, og instalationen kørete derud af.
Er det mulig at lave samme nummer med XP ?

/ Martin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-10-03 21:57

"Martin R. N [6700]" <m.rydberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
DOS
> disk, og instalationen kørete derud af.
> Er det mulig at lave samme nummer med XP ?

Hejsa

Svaret er kort og godt: Ja det kan man, på nøjagtig samme måde som Windows
2000.

Mvh
Benjamin

Fra : Bossy

Dato : 20-10-03 00:51

så er det jeg er nødt til at spørge hvordan du vil boote xp fra en dos
diskette.....for uanset hvad jeg har prøvet kan jeg IKKE få xp til at boote
fra dos...????

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-03 01:07

"Bossy" <qualen@FJENDETTEaab-net.dk> skrev :

>så er det jeg er nødt til at spørge hvordan du vil boote xp fra en dos
>diskette.....for uanset hvad jeg har prøvet kan jeg IKKE få xp til at boote
>fra dos...?

Det er da heller ikke XP. der skal boote, men bare PC'en, så man
har adgang til harddisken, som så ikke må være formateret med
ntfs.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark