MS Windows
briani 27239
"Sikker fjernelse af hardward"
Fra : Sune Gertsen

Dato : 19-10-03 13:15

Hejsa

Min gruppe af ikoner ved siden af uret på proceslinjen driller lidt (efter
jeg reformaterede for få dage siden!!), og nu vil den ikke vise "Sikker
fjernelse af hardware" ikonet. Jeg har prøvet en masse med at fravælge
"Skjul inaktive ikoner" i "egenskab for proceslinje.." el. at vælge "Vis
alt" under "Tilpas", men intet virker.... Faktisk kommer pilen for
udvidelse af linien aldrig frem... hmm.. underligt....
Jeg kan ikke finde ud af om jeg kan finde programmet "Sikker fjernelse af
hardware" et andet sted? -Altså det må jeg vel nødvendigvis kunne! men
hvor?? Windows hjælpe kunne ikke give mig nogle svar...

Mange tak for din hjælp

MVH

Sune

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-10-03 20:41

"Sune Gertsen" <sune.gertsenFJERNDETTE@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hardware" et andet sted? -Altså det må jeg vel nødvendigvis kunne! men
> hvor?? Windows hjælpe kunne ikke give mig nogle svar...

Den skal vel ikke være der hele tiden. Hos mig er den der kun, når jeg
f.eks. har min usb pendrive i, eller andre midlertidige usb ting. Så snart
jeg har fjernet dem, forsvinder ikonet.

Kurt

Fra : Sune Gertsen

Dato : 19-10-03 22:03

> Den skal vel ikke være der hele tiden. Hos mig er den der kun, når jeg
> f.eks. har min usb pendrive i, eller andre midlertidige usb ting. Så snart
> jeg har fjernet dem, forsvinder ikonet.

Sagen er at jeg har en bærbar med modulær cd/diskette drev så ikonet skal
netop være der (næsten) altid! Det er sådan set også lige meget, for ikonet
kommer slet ikke frem. -Heller ikke hvis jeg sætte usb pen, trådløs lan kort
til osv....

-Sune