MS Windows
briani 27239
Jpg i Paint
Fra : Stefan Skjerning

Dato : 19-10-03 01:55

Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan gemme billeder i
paint (tegneprogram der følger med windows) som jpg format. Jeg har kunnet
det tidligere, men denne funktion er nu pludselig blevet væk. Det hjælper
ikke at afinstallere og installere igen i tilføj/fjern i kontrolpanelet.

Mvh Stefan

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-10-03 00:20

"Stefan Skjerning" <stefansksk@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pludselig blevet væk. Det hjælper ikke at afinstallere og
> installere igen i tilføj/fjern i kontrolpanelet.

Et vildt gæt kunnne være dine Midlertidige Internet Filer. Det er kendt
at hvis der er over ca. 100MB MI-Filer så kan IE kun gemme i bmp og ikke
i jpg, ved ikke om det kan have noget at sige på paints opførsel? Det er
jo en stor gotisk knude. Så prøv at slette dine MI-Filer

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Stefan Skjerning

Dato : 20-10-03 01:54

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i jpg, ved ikke om det kan have noget at sige på paints opførsel? Det er
> jo en stor gotisk knude. Så prøv at slette dine MI-Filer

Det har desværre ikke virket

-Stefan

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-10-03 01:16

> [...]
> ikke at afinstallere og installere igen i tilføj/fjern i kontrolpanelet.

Da det før virkede, havde du da installeret M$ Office ?
Ellers prøv og installer det, så skulle du kunne gemme som jpg igen
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=jpg+i+paint&meta=

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Stefan Skjerning

Dato : 20-10-03 01:53

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3f91d7d3$0$27417$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>
> Da det før virkede, havde du da installeret M$ Office ?
> Ellers prøv og installer det, så skulle du kunne gemme som jpg igen

Kan du prøve at definere M$ Office ?

-Stefan

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-10-03 00:58

> Kan du prøve at definere M$ Office ?

Microsoft office 97 eller nyere (måske er det nok med en works office eller
en ren word)
http://makeashorterlink.com/?E4C315446

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Stefan Skjerning

Dato : 21-10-03 18:11

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3f932515$0$27475$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Stefan Skjerning" <stefansksk@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> Microsoft office 97 eller nyere (måske er det nok med en works office
> [...]

Det virkede faktisk. Word skulle bare geninstalleres som du nævnede.
Tak for det

Mvh Stefan

Fra : Henrik S.

Dato : 19-10-03 11:36

Stefan Skjerning wrote:
> [...]
> kunnet det tidligere, men denne funktion er nu pludselig blevet væk.
> Det hjælper ikke at afinstallere og installere igen i tilføj/fjern i

Hvad OS kører du..?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Stefan Skjerning

Dato : 20-10-03 01:51

"Henrik S." <aaa@bbb.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad OS kører du..?

Jeg kører med win98 (hvis OP kan oversættes med operativ system)

-Stefan