MS Windows
briani 27239
Vil ikke slukke skærmen
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 18-10-03 18:24

Hej.
Min XP pro vil ikke længere slukke for skærmen i pauser, jeg har prøvet at
stille den til 5 minutter og til 10-20 og andet, men det virker ikke mere,
er der et andet sted end under pauseskærm det kan stilles.
Gunnar

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-10-03 23:06

Gunnar Grooss wrote:
> [...]
> prøvet at stille den til 5 minutter og til 10-20 og andet, men det
> virker ikke mere, er der et andet sted end under pauseskærm det kan

Højre klik et tilfældigt sted på skrivebordet.

mvh
Henning

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 19-10-03 14:20

"Henning > > Hej.

> Højre klik et tilfældigt sted på skrivebordet.

Det er jo det jeg gør, men det virker ikke.
Gunnar

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-10-03 19:41

Gunnar Grooss wrote:
> Det er jo det jeg gør, men det virker ikke.

Nå, så har jeg misforstået dit spørgsmål.

Har du været inde i strømstyring under fanebladet
pauseskærm?

mvh
Henning

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 20-10-03 14:43

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Nå, så har jeg misforstået dit spørgsmål.
>
> Har du været inde i strømstyring under fanebladet
> pauseskærm?

Ja, der har jeg prøvet de muligheder der er der.
Gunnar

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-10-03 23:49

Gunnar Grooss wrote:
> Ja, der har jeg prøvet de muligheder der er der.

Håndklædet i ringen.wav

mvh
Hennning

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-03 15:03

"Gunnar Grooss" <g.grooss@oncable.dk> wrote in message
> Min XP pro vil ikke længere slukke for skærmen i pauser, jeg har prøvet at
> stille den til 5 minutter og til 10-20 og andet, men det virker ikke mere,
> er der et andet sted end under pauseskærm det kan stilles.

Er det pauseskærmen eller standby, der ikke virker? Står der noget i
event-loggen?