MS Windows
briani 27239
Win 98
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 08:24

Hej . Jeg er ved at instalere win98 på en gl.pc
Når den er næsten færdig skriver den at der er
en beskadiet kabinetfil, og man kan kun genstarte,
og fejler kommer igen igen.
Spørgsmål hvad er en kabinetfil ?
og kan den genskabes ?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-10-03 11:08

"René Pedersen" <renep(NN)adslhome.dk> wrote in message
> Hej . Jeg er ved at instalere win98 på en gl.pc
> Når den er næsten færdig skriver den at der er
> en beskadiet kabinetfil, og man kan kun genstarte,
> [...]

Jeg tror umiddelbart det er et hardware-spørgsmål. Prøv at pille samtlige
enheder fra, som ikke skal til for at lave install. Altså enheder som
lydkort, netkort, USB-controller osv.

Formater din din disk på ny, lave evt. en fdisk først, og install. derefter
Win 98 igen (helst 2. udgave - i tilfælde af USB-enheder i maskinen).

*/Henrik Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 14:27

"Henrik Pedersen" <hp@beone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
derefter
> Win 98 igen (helst 2. udgave - i tilfælde af USB-enheder i maskinen).

Hej Henrik
Jeg har lige prøvet igen og der kom ingen fejlmeddelelser, så alt er ok.
Tak for svaret alligevel.

René>

PS: Jeg kikkede også på Google efter gamle indlæg,der fandt jeg nogle
stykker
Google er din ven