MS Windows
briani 27239
Win XP Piratkopi
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 17-10-03 02:51

En bekendt er lidt træt af at han ikke kan hente SP1 til sin Win XP Pro DK
piratkopi
så nu har han købt en ny Win XP Pro DK.
Jeg har lovet at indstallere denne, mit spørgsmål er om hvordan kan jeg
indstallere denne ? Kan jeg køre den ovenpå den gamle så jeg undgår at om
indstallere hele møget eller hur ??

Fra : Kispus

Dato : 17-10-03 04:31

"Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har lovet at indstallere denne, mit spørgsmål er om hvordan kan jeg
> indstallere denne ? Kan jeg køre den ovenpå den gamle så jeg undgår at om

Nej, formater først !!!!!!!!
Mvh. John

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-10-03 10:21

Allan S. Kristiansen (ask@ask-service.dk.invalid) skrev følgende:
> [...]
> jeg indstallere denne ? Kan jeg køre den ovenpå den gamle så jeg
> undgår at om indstallere hele møget eller hur ??

Du kan nøjes med at ændre produktnøglen... Spørg evt. i alt.dk.warez. De må
næsten vide hvordan.

- Martin

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 17-10-03 10:39
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-10-03 12:38

Martin Petersen wrote:
> Du kan nøjes med at ændre produktnøglen... Spørg evt. i alt.dk.warez.
> De må næsten vide hvordan.

Ja - men det har jo ikke noget med spørgsmålet at gøre.

På den måde kan han installere SP1 på piratkopien.

Men nu HAR han jo købt en original og skal have den installeret - og vil
undgå at geninstallere alle programmer igen - og der hjælper det jo ikke at
ændre produktkey'en.

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Peter M

Dato : 17-10-03 13:00

Jo da
Ved at ændre produktkeyèn får han da netop mulighed for at opdatere til Sp1
Operativsystemet er det samme, og det er bare keyèn der gør forskellen.
Så bare ændr keyen til den der nu står bag på din nye XP og du har et fuldt
lovligt system
Du kan ændre keyèn ved at bruge det lille program der hedder "keyfinder"
Det kan du finde her : http://www.magicaljellybean.com/

Mvh
Peter M.
Som har gjort nøjagtigt det samme da jeg købte en original XP

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 17-10-03 13:10

"Peter M" <lpm@_remove_it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Peter M.
> Som har gjort nøjagtigt det samme da jeg købte en original XP

Takker for alle svarene vil kikke på det i aften, vender tilbage senere for
at fortælle hvordan det er gået..
mvh
allan

Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-10-03 13:59

Martin Petersen skrev:

> Du kan nøjes med at ændre produktnøglen... Spørg evt. i
> alt.dk.warez. De må næsten vide hvordan.

Hvorfor spørge i en warez-gruppe når MS selv har en artikel som
forklarer hvordan man gør? <http://support.microsoft.com/?kbid=321636>.

Madsen.

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-10-03 14:10

Thomas Madsen (nospam@madsen.tdcadsl.dk) skrev følgende:

> Hvorfor spørge i en warez-gruppe når MS selv har en artikel som
> forklarer hvordan man gør?
> <http://support.microsoft.com/?kbid=321636>.

Hvorfor tror du?

- Martin

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-10-03 14:18

Martin Petersen skrev:

> Hvorfor tror du?

Jamen det ved jeg ikke. Hvis jeg vidste det så ville jeg ikke spørge.

Madsen.