MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win xp
Fra : Psypher

Dato : 15-10-03 19:21

er igang med at installere skidtet for en bekendt, (home edi.)

Den kommer med at der er nogle filer den ikke vil installere bla. efter 72%

så har man naturligvis muligheden for at springe den over men det er jo ik
just meningen

har prøvet med en anden skive og et andet cdrom drev og det er stadig samme
sted, er der nogen der kan hjælpe??

Mvh Lars

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 15-10-03 19:24

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse
> [...]

Prøv at skifte ide kablet ud, gjorde jeg engang og så kørte skidtet perfekt
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Psypher

Dato : 15-10-03 19:32

efter

> Prøv at skifte ide kablet ud, gjorde jeg engang og så kørte skidtet
perfekt

hmm prøvede at lade være med at køre den hurtige formaterring, det virkede
åbenbart.

Mvh Lars

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 15-10-03 21:14

> [...]

Prøvede jeg osse og så kom den længere, men gik bare død senere
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Niels Kristiansen

Dato : 16-10-03 09:10

Det lyder som en hardware fejl. prøv at fjerne alle unødvendige kort mv. i
maskinen. Det er muligt at det er en ram blok der er fejl i. hvis det er
win98 du opgrader fra er det muligt at denne ikke opdager fejlen, men xp er
mere følsom. Prøv også at tjekke for kompatibeliteten ...bvar der var vist
en staveknold.....måske er der noget af hardwareen der ikke kan køre XP

mvh.

Niels

nkrk@FJERNjubiipost.dk Slet FJERN

Fra : Psypher

Dato : 16-10-03 10:40

"Niels Kristiansen" <nkrk@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en staveknold.....måske er der noget af hardwareen der ikke kan køre XP

Har fået den til at køre, så ingen problemer mere men tak for alle
mulighederne
det er rart at der er andre der sidder og vil hjælpe.

Mvh Lars

Fra : Psypher

Dato : 16-10-03 14:47

">
> Har fået den til at køre, så ingen problemer mere men tak for alle
> mulighederne
> det er rart at der er andre der sidder og vil hjælpe.
>
> Mvh Lars

Hmm der var jeg for hurtig.

Nu er der allerede probs, jeg når ikke ind i windows, har prøvet at køre en
repair
men det hjælper ikke, den når lige at blinke med en blå skærm og så
genstarter den,
jeg havde lige installeret Office XP på den inden den gik i sort.

Har prøvet at skifte ram blokkene ud med lidt flere, det hjalp heller ikke,
den havde nu heller
ikk kommet med nogen beep koder.

Hvad dælen er der galt, jeg kan heller ikke komme ind i fejlsikret tilstand.

Mvh Lars