MS Windows
briani 27239
Computer genstarter ??
Fra : Jeppe

Dato : 15-10-03 07:55

Hej... de sidste par gange jeg har installeret xp har jeg fået den samme
meddelelse som i kan se her: www.jeppedb.dk/remote.jpg indtil nu er den
bare forsvundet med tiden men ikke nu.... hva er det ? og hvad kan man gøre
?

MVH Jeppe

Fra : Torben

Dato : 15-10-03 08:02

"Jeppe" <webmaster@FJERNjeppedb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse som i kan se her: www.jeppedb.dk/remote.jpg indtil nu er den
> bare forsvundet med tiden men ikke nu.... hva er det ? og hvad kan man

Det ligner Blaster opdater windåsen.

--
Mvh Torben

Fra : Jeppe

Dato : 15-10-03 11:38

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jeppe" <webmaster@FJERNjeppedb.dk> skrev i en meddelelse
> gøre

> Det ligner Blaster opdater windåsen.

ved ik hvad det er... ved godt hvad blaster er men ikke windåsen...

Fra : Torben

Dato : 15-10-03 13:09

"> >

> ved ik hvad det er... ved godt hvad blaster er men ikke windåsen...
Har du opdateret windows
--
Mvh Torben

Fra : Jeppe

Dato : 15-10-03 14:14

har ikke nået at opdatere i nu men gør det med det samme...

Fra : Leo.E

Dato : 15-10-03 13:46

"Jeppe" <webmaster@FJERNjeppedb.dk> wrote in message news:<3f8cef30$0$9756$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> bare forsvundet med tiden men ikke nu.... hva er det ? og hvad kan man gøre

Når den begynder at tælle ned, skriver du i kør boksen: shutdown -a
det stopper nedtællingen, og så går du herud og følger beskrivelsen
ang. fjernelse af Blaster, lidt ned på siden: www.spywarefri.dk
Leo