MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
win 98
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 13-10-03 22:17

Hej!

Hvordan gemmer jeg mine mail's i forbindelse med en
reboot af computeren, således at de igen kan komme
ind på nyindstalleringen.
v.h Carsten

Fra : René Nielsen

Dato : 13-10-03 22:36

Hej Carsten,
Vælg FILER > EKSPORTER til fil, vælg Filen med private mapper (.PST). Husk
at du skal gøre det med hver enkelt mappe... Sæt også X i "Medtag
undermapper". Du vil se at der kun bliver dannet en fil, men rolig alle dine
mapper er der.
Ved re-etablering, vælger du FILER > Importer fra fil (.PST), ellers er det
nøjagtig det samme som med eksporter, blot i omvendt rækkefølge.
Good luck.
MVH: René
(A+)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-03 22:47

"René Nielsen" <rni@jubiimail.dk> skrev :

>Ved re-etablering, vælger du FILER > Importer fra fil (.PST), ellers er det
>nøjagtig det samme som med eksporter, blot i omvendt rækkefølge.

Hvorfra ved du, at det er Outlook, der bruges?

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-03 22:37

"Carsten Nielsen" <cvb@mail.dk> skrev :

>Hvordan gemmer jeg mine mail's i forbindelse med en
>reboot af computeren, således at de igen kan komme
>ind på nyindstalleringen.

Hvilket mailprogram?

Formentlig Outlook Express, så kig i OE-gruppen, se signatur.

Bliver besvaret flere gange om ugen, så du burde kunne finde et
brugbart svar.

Ellers stil det i OE-gruppen.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 14-10-03 06:11

> [...]
> Hej!
>
> Hvordan gemmer jeg mine mail's i forbindelse med en
> reboot af computeren, således at de igen kan komme

Hej Carsten !
Prøv dette geniale program:
Express Assist 7
Det findes her http://ajsystems.com/index.html
Det tager en komplet backup af alt du får brug for nå du evt. skal
genindstallere
incl. dine nyhedsgrupper , kontaktpersoner m.v.
Mvh.
Allan