MS Windows
briani 27239
vis detaljer - hvordan får jeg stifinder t~
Fra : Kim

Dato : 13-10-03 14:08

Jeg ville gerne have vist detaljer hele tiden - i stedet for at stifinder
skifter imellem forskellige visninger - jeg har prøvet i tilpas mappe, men
kan ikke lige finde det jeg skal bruge.

Forslag anyone?

Kim

Fra : Jane

Dato : 13-10-03 14:36

Kim skrev i <news:3f8aa3c8$0$45372$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Forslag anyone?

åbn en mappe
tilpas den som du vil have
vælg punktet "funktioner" i menuen
punktet "mappeindstillinger"
faneblad "vis"
"anvend på alle mapper"

Jane

Fra : Jane

Dato : 13-10-03 14:42

Jane skrev i <news:Xns94139EC1AF7EAkkgnsdlkng@62.243.74.162>:

> åbn en mappe

ups overså det var stifinder og ikke mapperne - sorry!

Jane

Fra : Pico

Dato : 13-10-03 17:23

Jane wrote:

> ups overså det var stifinder og ikke mapperne - sorry!

Den måde du anviser virker da også i Stifinder, ihvertfald hos mig.
Der er bare det at XP husker det i ca. 95 % af tilfældene, men en gang
imellem glemmer den det. Jeg kan ikke finde ud af om det er bestemte
mapper der gør det, men jeg har på fornæmmelsen at det er når der
er billeder indvolveret.
Pico

Fra : Ole Jansen

Dato : 13-10-03 16:50

"Kim" <borsenFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skifter imellem forskellige visninger - jeg har prøvet i tilpas mappe, men

Hej Kim
Prøv denne vej
" kontrolpanel " ( indstil den visning du ønsker)
forsæt i " mappeindstillinger" - fanen Vis, " nulstil alle mapper

Det burde virke

Hilsen
Ole Jansen

NB ! Fjern evnt. flueben i " Husk hver mappes visningsindstillinger

Fra : Kim

Dato : 13-10-03 23:23

"Ole Jansen" <Ole.Jansen@Privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det burde virke
>
> Hilsen
> Ole Jansen

Det gjorde det - Det synes jeg ellers jeg havde prøvet! - Tak skal du have.

Kim

Fra : Leo.E

Dato : 14-10-03 05:48

"Kim" <borsenFJERN@mail.dk> wrote in message news:<3f8aa3c8$0$45372$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> skifter imellem forskellige visninger - jeg har prøvet i tilpas mappe, men

Du vælger detaljer, så ind i-funktioner-mappeindstillinger-vis-anvend
på alle mapper.
Leo