MS Windows
briani 27239
Gemme adressebog i outlook
Fra : Nuser

Dato : 12-10-03 10:12

Kære NG

Jeg skal (nok) til at formatere harddisen (igen) - hvordan gemmer jeg
adressebogen i Outlook og henter den ind igen i outlook bagefter??

TAK

Nuser

Fra : Hardy Laursen

Dato : 12-10-03 10:25

Hej Med dig !

Du skal lede efter filen *.wab under "Documents and Settings" hvis du har
Windows XP, og det er Outlook Express du tænker på. (:-{>>

Mvh.
Hardy Laursen

Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervirus.

Fra : [9320] Søren Grøndah~

Dato : 12-10-03 10:39

> [...]
>
> Jeg skal (nok) til at formatere harddisen (igen) - hvordan gemmer jeg
> adressebogen i Outlook og henter den ind igen i outlook bagefter??

Du går i menuen filer > impoter og ekspoter...
Følg guiden og tag filen med i din backup.
Efter formatering impoterer du filen igen.
--
MVH
Søren

Fra : Hans Greve

Dato : 12-10-03 10:50

> Jeg skal (nok) til at formatere harddisen (igen) - hvordan gemmer jeg
> adressebogen i Outlook og henter den ind igen i outlook bagefter??
>
> TAK
>
> Nuser

Du har tidligere spurgt om at gemme mails. Du kan gemme det helle på en
gang.
Filer>Eksportere>Eksportere som .pst fil>Marker Privat mapper, sæt flueben
ved medtag undermapper. Så får du mails adresser og det hele med.
pst-fil er det format at Outlook bruger i forvejen. Den kan også gemmes.
Den ligger i C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Outlook

mvh.
Hans

Fra : Nuser

Dato : 12-10-03 12:58

Jeg kan ikke se noget bibliotek "Applikation" under c:\windows - - , jeg
bruger xp.

Nuser

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-10-03 14:45

> Jeg kan ikke se noget bibliotek "Applikation" under c:\windows - - , jeg
> bruger xp.
>
> Nuser

Den hører sikkert under filer som er skjulte.....men er det ikke nemmere at
exportere adr. bogen for senere at hente den igen ?
Jeg tænker på - Filer --> exporter --> adressekartotek
Og så vælge "tekst fil - semikolonseparerede
og hak alle felter af og giv den et navn og sti osv...

Og bagefter importer--> anden adr. bog osv......

En fordel er at du kan åbne denne tekst fil ( eller helst en kopi af den ) i
Exell !!

Hilsen Michael

Fra : Edmund

Dato : 12-10-03 18:09

Michael Rasmussen skrev:

> "Nuser" <helgeboe28@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den hører sikkert under filer som er skjulte.....

Og så skal man da vist under Documents and Settings/ "brugernavn"
i stedet for windows mappen
--
Mvh Edmund

Fra : Hans Greve

Dato : 12-10-03 21:29

> Jeg kan ikke se noget bibliotek "Applikation" under c:\windows - - , jeg
> bruger xp.

Når det er XP så ligger den i C:\Documents and Settings og nogen af mapperne
er skjult.
Er det OfficeXP bruger den ikke pst-fil.
Det nemmeste er at bruge Importere og Eksportere.

mvh.
Hans